×
×

خوشبختانه در کلاس‌های درس استعدادهایی می‌بینیم که به آینده موسیقی امیدوار می‌شویم

  • کد نوشته: 187186
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۴ام شهریور ۱۳۹۷
  • ۰
  • هادی منتظری نوازنده کمانچه و دارنده نشان درجه‌ یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به هنرآنلاین، گفت: خوشبختانه در کلاس‌های درس استعدادهایی می‌بینیم که به آینده موسیقی امیدوار می‌شویم. زمانی که این استعدادها را می‌بینم تلاش می‌کنم تمام هنر خودم را به آن‌ها آموزش دهم زیرا دوست دارم موسیقی پیشرفت کند. منتظری در […]

    خوشبختانه در کلاس‌های درس استعدادهایی می‌بینیم که به آینده موسیقی امیدوار می‌شویم
  • هادی منتظری نوازنده کمانچه و دارنده نشان درجه‌ یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به هنرآنلاین، گفت: خوشبختانه در کلاس‌های درس استعدادهایی می‌بینیم که به آینده موسیقی امیدوار می‌شویم. زمانی که این استعدادها را می‌بینم تلاش می‌کنم تمام هنر خودم را به آن‌ها آموزش دهم زیرا دوست دارم موسیقی پیشرفت کند.

    منتظری در ادامه بیان کرد: هنرمندان جوان نباید دل‌زده شوند. دل‌زدگی زمانی به وجود می‌آید که به آن‌ها درست آموزش داده نشود در نتیجه از هنر دور می‌شوند. کار باید به دست کاردان سپرده شود. هر کسی نمی‌تواند آموزش دهد، بسیاری از کسانی که آموزش می‌دهند خودشان نیاز به آموزش دارند. به‌عنوان‌ مثال کسی که فقط دو سال آموزش دیده است نمی‌تواند هنرمند تربیت کند. او خودش باید نزد استاد برود و دوره‌های آموزشی را تکمیل کند.

    منتظری در پایان گفت: آموزشگاه‌های موسیقی باید حتماً مجوز داشته باشند و خانواده‌ها باید درباره یک آموزشگاه اطلاعات کافی داشته باشند و بعد از آن اقدام کنند.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=187186
       
    برچسب ها هادی منتظری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *