×
×

از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری سپهر مهر و ماه

  • کد نوشته: 186850
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۳ام شهریور ۱۳۹۷
  • ۰
  • آلبوم کوچ به خوانندگی رضا جلائیان، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری سپهر مهر و ماه منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا به صورت آنلاین و قانونی از طریق سایت ریتمو خریداری کرد.

    از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری سپهر مهر و ماه
  • آلبوم کوچ به خوانندگی رضا جلائیان شنیدنی شد

    آلبوم کوچ به خوانندگی رضا جلائیان شنیدنی شد

    آلبوم کوچ به خوانندگی رضا جلائیان، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری سپهر مهر و ماه منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا به صورت آنلاین و قانونی از طریق سایت ریتمو خریداری کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم کوچ، اثری تازه با صدای رضا چلائیان است که بخش غالب قطعات آن را مسعود عبدی آهنگسازی کرده و بر سروده هایی از مقداد اخوان و رضا جلائیان به اجرا در آمده است.

    این آلبوم شامل ۱۰ قطعه به نام های «قایم موشک»، «انتظار»، «بازآی»، «ماهی»، «قشنگ ترین نقش»، «زاده پاییز»، «آخرین نامه»، «کوچ»، «دلمرده» و «شب زمستون» است که در فضایی از موسیقی پاپ ارائه شده و غالب قطعات با ساز گیتار الکتریک نواخته شده اند. مجید امیری و شاهین علی‌آبادی، از جمله نوازندگان این اثر هستند.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی پاپ کوچ به خوانندگی رضا جلائیان، توسط نشر سپهر مهر و ماه راهی بازار شد. علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا نسبت به خرید آنلاین و قانونی آن از طریق سایت www.ritmo.ir اقدام نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=186850
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *