×
×

ضمن تکذیب خبر «خبرگزاری مهر»

  • کد نوشته: 18664
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۷ام اردیبهشت ۱۳۹۱
  • ۰
  • حمید خزایی که از خوانندگان کنسرت خلیج فارس با اشاره به خبر خبرگزاری مهر مبنی بر اینکه برخی حاضرین اجرای وی و مانی رهنما را به صورت پلی‌بک دانستند، ضمن تکذیب چنین خبری تأکید کرد که چنین اظهار نظری نادرست است و باعث زیر سؤال بردن زحمات هنرمندان و ارکستر این کنسرت موسیقی می‌شود. خزایی […]

  • حمید خزایی که از خوانندگان کنسرت خلیج فارس با اشاره به خبر خبرگزاری مهر مبنی بر اینکه برخی حاضرین اجرای وی و مانی رهنما را به صورت پلی‌بک دانستند، ضمن تکذیب چنین خبری تأکید کرد که چنین اظهار نظری نادرست است و باعث زیر سؤال بردن زحمات هنرمندان و ارکستر این کنسرت موسیقی می‌شود.

    خزایی درباره حواشی ایجاد شده درباره پلی‌بک بودن اجرای وی و مانی رهنما به خبرنگار مهر گفت: متأسفانه دو نکته در گزارش خبرنگار مهر درج شد که حیثیت ما و ارکستر را زیر سؤال برد. اول اینکه گفته شد اجرا پلی‌بک بوده که این ذهنیت به دلیل تأخیری است که در پخش تصاویر از مانیتور بوده است. دومین نکته‌ای که در آن گزارش به آن اشاره شده خروج مردم در زمان اجرای بنده و مانی رهنما بوده است.

    وی تأکید کرد: اگر چنین نکاتی که خبرنگار مذکور به آن اشاره کرده وجود داشتند چطور ممکن است که از نگاه خبرنگاران دیگر پنهان مانده باشد؟ امکان اینکه یک گروه ۱۰۰ نفره بخواهند قطعه‌‌ای را به صورت پلی‌بک اجرا کنند وجود ندارد.

    این هنرمند عرصه موسیقی معتقد است با درج این حواشی نادرست تلاش سه ماهه‌ این گروه موسیقی از بین رفته است. خزایی یادآور شد:

    ما به حسن نیت خبرگزاری مهر باور داریم و توقع ما این نیست که از ما تعریف شود ولی نباید اخبار نادرست منتشر شود.

    http://musiceiranian.ir/images/news-pic/2012/05/Persian-gulf-2.jpg

    https://musiceiranian.ir/?p=18664
       
    برچسب ها حمید خزایی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *