×
×

شهردارنیشابور:

  • کد نوشته: 18635
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۶ام اردیبهشت ۱۳۹۱
  • ۰
  • شهردارنیشابور گفت: مقبره ای با شکوه برای پرویز مشکاتیان احداث می شود. «محمد کاظم صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: به همت فرهنگ دوستان و خیرین نیشابور مقیم تهران، شهرداری و اعضای شورای شهر نیشابور، مقرر شده بر سر مزار استاد مشکاتیان نمادی متناسب با شان این استاد گرانقدر، طراحی […]

  • شهردارنیشابور گفت: مقبره ای با شکوه برای پرویز مشکاتیان احداث می شود.

    «محمد کاظم صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: به همت فرهنگ دوستان و خیرین نیشابور مقیم تهران، شهرداری و اعضای شورای شهر نیشابور، مقرر شده بر سر مزار استاد مشکاتیان نمادی متناسب با شان این استاد گرانقدر، طراحی و احداث شود.

    وی با بیان اینکه مشکاتیان اسطوره موسیقی ایران است، تصریح کرد: با تامین اعتبار شهرداری نسبت به پیگیری و اجرای این پروژه فرهنگی اقدام می‌کند تا امسال، در سالگرد این استاد گرانقدر آماده بهره‌برداری شود.

    علی جهاندار از شاگردان برجسته استاد شجریان نیز در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بی شک پرویز مشکاتیان از مفاخر معاصر این سرزمین است و در صورتی که آثار وی را بررسی کنیم می‌بینیم درون موسیقیایی‌اش خیلی مقام بالایی دارد.

    وی تصریح کرد: با توجه به علاقه مندی وعشق شهردار و اعضای شورای شهر نیشابور نسبت به فرهنگ گرانسنگ ایران زمین، امیدوارم یادبودی درخور شان این استاد برجسته موسیقی بر سر مزارش احداث شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=18635
       
    برچسب ها پرویز مشکاتیان

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *