×
×

در سالن ۱۲۰۰ نفره‌ی ارمنستان و در دو سئانس

  • کد نوشته: 185506
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۴ام مرداد ۱۳۹۷
  • ۰
  • «کیوان ساکت» -آهنگساز و نوازنده‌ی تار و سه‌تار- به همراه «وحید تاج» – خواننده- ۲۸ مردادماه در ارمنستان به اجرای برنامه می‌پردازند.

    در سالن ۱۲۰۰ نفره‌ی ارمنستان و در دو سئانس
  • «کیوان ساکت» -آهنگساز و نوازنده‌ی تار و سه‌تار- به همراه «وحید تاج» – خواننده-  ۲۸ مردادماه در ارمنستان به اجرای برنامه می‌پردازند. بخش اول این کنسرت به بداهه‌نوازی سه‌تار اختصاص دارد و «وحید ایران‌شاهی» به عنوان نوازنده‌ی گیتار، ساکت را همراهی می‌کند. بخشِ دوم برنامه نیز به دونوازی تار و پیانو اختصاص دارد و «سروش عازمی‌خواه» گروه را همراهی می‌کند؛ همچنین در بخشِ سومِ این برنامه، ارکستر «وزیری» روی صحنه می‌روند و «وحید تاج» قطعاتی را در آن اجرا می‌کند. این کنسرت در دو سئانس در یک سالن ۱۲۰۰ نفری برگزار می‌شود.

    در این کنسرت احسان احمدی، مصطفی دیتگردی، فرید آقا محمدی، مهرداد آهنچیان، امید زارعی، مازیار محمدی، علی محمدی، اشکان مرادی، سیاوش بهراد، سیاوش ساکت و… به‌عنوان نوازنده حضور دارند.

    به تازگی از این هنرمند کتاب «از موج تا کرانه» منتشر شده است، اثری که درباره‌اش نوشته است: «سال‌ها بود که اندیشه‌ی نوشتن آهنگ‌هایی برای تار و پیانو، ذهن مرا مشغول کرده بود  تا اینکه سرانجام با انتشار دو آلبوم «شرق اندوه» و «شبی با خورشید» این آرزو تحقق یافت؛ هر چند نیک می دانم نوشتن برای پیانو تا چه حد نیازمند دقت و نازک اندیشی است ولی ارایه آثاری از این دست بخصوص برای هنر جویان موسیقی ایرانی که بیشتر عادت به اجرا موسیقی یک صدایی دارند می تواند بسیار سودمند واقع شود.»‌

    https://musiceiranian.ir/?p=185506
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *