×
×

سهیل ذوالفنون خبر داد

  • کد نوشته: 18471
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۰ام اردیبهشت ۱۳۹۱
  • ۰
  • سهیل ذوالفنون از اننشار برخی  آثار جلال ذوالفنون که در سالهای آخر عمرش مشغول ضبط و گردآوری آنها بوده،  در آینده ای نزدیک خبر داد. سهیل ذوالفنون فرزند جلال ذوالفنون در گفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران درباره این آثار گفت: پدر در زمان حیاتشان چندین کار در دست تولید داشتند که من […]

  • سهیل ذوالفنون از اننشار برخی  آثار جلال ذوالفنون که در سالهای آخر عمرش مشغول ضبط و گردآوری آنها بوده،  در آینده ای نزدیک خبر داد.

    سهیل ذوالفنون فرزند جلال ذوالفنون در گفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران درباره این آثار گفت: پدر در زمان حیاتشان چندین کار در دست تولید داشتند که من هم اکنون با همراهی برخی دوستان در صدد انتشار آنها هستم.

    وی ادامه داد: هم اکنون ۴ آلبوم پدر را در دست بررسی داریم که با هماهنگی و برنامه ریزی در فواصل زمانی مختلف منتشر می شوند.

    ذوالفنون افزود: آلبوم موسیقی با مدیتیشن در حال حاضر آماده انتشار است همچنین یک تکنوازی تار و تنبک نیز مراحل آخر را طی می کند.

    فرزند جلال ذوالفنون بیان داشت: ما طی مراحل مجوز و کارهای اداری هر کدام را در یک مقطع زمانی خاص منتشر می کنیم.

    وی در خاتمه خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی‌های به عمل آمده ۱۷ اردیبشهت ماه نیز برای پدر بزرگداشتی به همت شاگردانش برگزار خواهیم کرد که در آن مراسم حسام الدین سراج قطعاتی را اجرا خواهند کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=18471
       
    برچسب ها سهيل ذوالفنون

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *