×
×

با اجرای قطعات جدید و کارهای پرطرفدار

  • کد نوشته: 184576
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۳ام مرداد ۱۳۹۷
  • ۰
  • کنسرت تابستانی «ماکان ‌بند» طی سه شب در تهران برگزار شد. این گروه در ادامه اجراهای خود روزهای هفتم، هشتم و دهم مرداد به دیدار مخاطبان پایتخت‌نشین خود رفت. این اجرا به همت شرکت «آوازی نو» و به تهیه‌کنندگی «حسن اردستانی» در حالی برگزار شد که با استقبال خوب مخاطبان ماکان بند بلیت‌های هر شش […]

    با اجرای قطعات جدید و کارهای پرطرفدار
  • کنسرت تابستانی «ماکان ‌بند» طی سه شب در تهران برگزار شد. این گروه در ادامه اجراهای خود روزهای هفتم، هشتم و دهم مرداد به دیدار مخاطبان پایتخت‌نشین خود رفت. این اجرا به همت شرکت «آوازی نو» و به تهیه‌کنندگی «حسن اردستانی» در حالی برگزار شد که با استقبال خوب مخاطبان ماکان بند بلیت‌های هر شش سانس در مدت زمان کوتاهی فروخته شد. همین موضوع باعث شده تا صحبت‌هایی مبنی بر تمدید مجدد این اجرا تا اواخر مرداد یا اوایل ماه شهریور در تهران شنیده شود. اعضای ماکان بند در این کنسرت علاوه بر اجرای قطعات پرطرفدارشان نظیر «هر بار این درو»، «یه لحظه» و «دو دیقه» و…. قطعات جدیدی نظیر «برو دارمت» و «بچه که نیستم» را هم برای دوستدارانشان اجرا کردند. همچنین یکی دیگر از اتفاقات اجراهای ماکان بند هم برگزاری جشن تولد رهام هادیان خواننده این گروه بود.

    در این برنامه هم مانند اجراهای گذشته رهام هادیان و امیر مقاره با اکت‌های خاص خودشان روی صحنه حاضر شدند و امیرمیلاد نیکزاد هم وظیفه رهبری ارکستر را بر عهده داشت که توانست هماهنگی خوبی میان اعضای گروه ایجاد کند. یاشار خسروی هم که سرپرست و مدیر هنری ماکان بند است با سولوهای ساکسوفون خود انرژی سالن را بالا می‌برد.

    https://musiceiranian.ir/?p=184576
       
    برچسب ها ماکان بند

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *