×
×

اجرای برنامه با خارجی‌ها

  • کد نوشته: 183632
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۷ام تیر ۱۳۹۷
  • ۰
  • امین غفاری نوازنده ویولن پس از برگزاری تازه ترین کنسرت خود در شهرستان بجنورد به زودی کنسرتی را با همراهی هنرمندان خارجی در تهران برگزار می کند. امین غفاری نوازنده ویولن که روز جمعه ۲۲ تیر ماه کنسرتی را در تالار گلشن شهرستان بجنورد برگزار کرد درباره این اجرا به خبرنگار مهر گفت: در این […]

    اجرای برنامه با خارجی‌ها
  • امین غفاری نوازنده ویولن پس از برگزاری تازه ترین کنسرت خود در شهرستان بجنورد به زودی کنسرتی را با همراهی هنرمندان خارجی در تهران برگزار می کند.

    امین غفاری نوازنده ویولن که روز جمعه ۲۲ تیر ماه کنسرتی را در تالار گلشن شهرستان بجنورد برگزار کرد درباره این اجرا به خبرنگار مهر گفت: در این کنسرت آثار موسیقی کلاسیک، موسیقی فیلم و تعدادی از ساخته های خودم را با همراهی گروهی متشکل از کویینتت زهی، پیانو، گیتار و درام اجرا کردیم.

    وی ادامه داد: هم اکنون مشغول برنامه ریزی برای برپایی کنسرت در مردادماه هستیم که با حضور تعدادی از هنرمندان خارجی برگزار می شود و نسبت به کنسرت های سال قبل من در تهران و شهرستان ها از حال و هوایی کاملا متفاوتی برخوردار خواهد بود. البته برنامه ریزی هایی نیز برای حضورم در ارکستری اروپایی به دعوت یک کمپانی خارجی به عنوان تک نواز انجام گرفته که جزییات آن به زودی اعلام می شود.

    امین غفاری سال گذشته کنسرت ویولن خود را به همراه گروهی از بهترین نوازندگان ایران، با اجرای قطعات محبوب و ماندگار فیلم‌های سینمایی مانند «دزدان دریایی کارائیب»، «هری پاتر»، «بازی تاج‌ و تخت» و آثار ماندگار کلاسیک از هنرمندانی چون باخ، ویتالی و کرایسلر در تالار وحدت روی صحنه برده بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=183632
       
    برچسب ها امین غفاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *