×
×

برای اجرا در روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه

  • کد نوشته: 177469
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۶ام فروردین ۱۳۹۷
  • ۰
  • کنسرت لودوویکو اینائودی آهنگساز فیلم دست نیافتنی‌ها «The Intouchables» در تهران برای یک‌شب دیگر تمدید شد.

    برای اجرا در روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه
  • کنسرت لودوویکو اینائودی آهنگساز فیلم دست نیافتنی‌ها «The Intouchables» در تهران برای یک‌شب دیگر تمدید شد.

    کنسرت پیانیست مشهور ایتالیا که قرار بود ۵ و ۶ اردیبهشت‌ماه در تالار بزرگ وزارت کشور به روی صحنه برود، برای روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه سال جاری تمدید شد و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این اجرا اقدام نمایند. اینائودی که پیش‌تر برای ساخت قطعه “مرثیه‌ای برای قطب شمال” و تک‌نوازی پیانو این قطعه بر روی قطعه یخ بزرگ شناور در اعتراض به افت یخچال‌های طبیعی در قطب شمال موردتوجه جهانیان قرارگرفته بود برای نخستین بار به ایران می‌آید تا بار دیگر حضور یک موسیقیدان بزرگ دنیا در ایران را برای هواداران موسیقی رقم بزند.

    این آهنگساز و پیانیست معاصر ایتالیا در صفحه و سایت رسمی خود، حضور در ایران را اعلام و این اتفاق را هیجان‌انگیز عنوان کرد. نخستین کنسرت لودوویکو اینائودی ۴، ۵ و ۶ اردیبهشت‌ماه سال جاری در تالار بزرگ وزارت کشور با همراهی ارکستر و حضور تکنسین صدا، نور و بک لاینر برگزار می‌شود.

    خالق موسیقی فیلم‌های «اینجا انگلستان است» (This Is England)، «من هنوز اینجام» (I’m Still Here) و سریال «دکتر ژیواگو» (Doctor Zhivago) به همراه ارکسترش منتخبی از قطعات محبوب خود چون «Una Mattina»، «Night»، «Elements»، «Experience»، «Fly» و … را روی صحنه می‌برد.

    نخستین کنسرت لودوویکو اینائودی به همت پایگاه خبری «ریتم نو» روی صحنه خواهد رفت و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت سانس تمدیدی، می‌توانند به سایت تیکت به نشانی www.tik8.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=177469
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *