×
×

به مناسبت زادروز استاد هوشنگ ابتهاج

  • کد نوشته: 174380
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۶ام اسفند ۱۳۹۶
  • ۰
  • «علیرضا شفایی» خواننده‌ی موسیقی ایرانی به مناسبت زادروز هوشنگ ابتهاج (ه.الف.سایه) قطعه‌ی «خیال روی تو» از آلبوم منتشر شده «خیال آمدنت» را با غزلی از این شاعر نامی معاصر در فضای مجازی منتشر کرد.

    به مناسبت زادروز استاد هوشنگ ابتهاج
  • «علیرضا شفایی» خواننده‌ی موسیقی ایرانی به مناسبت زادروز هوشنگ ابتهاج (ه.الف.سایه) قطعه‌ی «خیال تو» از آلبوم منتشر شده «خیال آمدنت» را با غزلی از این شاعر نامی معاصر در فضای مجازی منتشر کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، علیرضا شفایی که چندی پیش آلبوم «خیال آمدنت» را روانه‌ی بازار کرده بود، پس از مواجهه با اقبال عمومی به مناسبت زادروز استاد هوشنگ ابتهاج قطعه‌ی «خیال تو» از این آلبوم را به طور رایگان در اختیار علاقمندان موسیقی ایرانی قرار داد.

    شفایی در یادداشتی کوتاه نوشته است: «استاد ابتهاج بی شک فخر شعر معاصر ما به خصوص غزل معاصر است.

    هربار که به سروده ای از ایشان مراجعه می کنم، دلم می خواهد که بخوانمش به آواز.انگار موسیقی در ذات استاد ابتهاج است که این چنین در کلمات جاری اش می کند.اشعار استاد ابتهاج،خود خود موسیقی اند.این است که بسیاری از سروده های ایشان با آن گشاده دستی ذاتی شان همیشه از سوی آهنگسازان و خوانندگان مورد توجه بوده است.ای کاش می توانستم تک تک غزل ها و مثنوی ها و نو‌سروده های ایشان را آوازی کنم برای نسلی دیگر.چه افتخاری از این بالاتر.

    استاد بی بدیل!
    استاد ابتهاج!
    شاد باش و دیر زی‌.
    تو بوی جوی مولیان و بخارای مایی.»

    +دانلود قطعه‌ی «خیال روی تو»

    آنلاین بشنوید:

     

    https://musiceiranian.ir/?p=174380
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *