×
×

به نویسندگی، کارگردانی و آهنگسازی «رامین کهن»

  • کد نوشته: 173853
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۸ام بهمن ۱۳۹۶
  • ۰
  • مراسم رونمایی آلبوم صوتی «موش تا موش»، با حضور عوامل اثر و جمع زیادی از مخاطبین و اهالی رسانه، در «شهر کتاب» دانشگاه برگزار شد.

    به نویسندگی، کارگردانی و آهنگسازی «رامین کهن»
  • مراسم رونمایی آلبوم صوتی «موش تا موش»، با حضور عوامل اثر و جمع زیادی از مخاطبین و اهالی رسانه، در «شهر کتاب» دانشگاه برگزار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم صوتیِ نمایش «موش تا موش» به نویسندگی و کارگردانی «رامین کهن»، روز گذشته در شهر کتاب «دانشگاه» انجام پذیرفت. این در حالیست که «مرضیه برومند» و «هنگامه مفید» در همکاری دوباره ای، به عنوان صداپیشه گان این اثر، به هنرنمایی پرداخته اند.

    مرضیه برومند –صدا پیشه نقشِ «ابر»- در خصوص این تجربه می گوید: «نمایش «موش تا موش» یکی از کارهای خوب جشنواره شانزدهم بود و توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرد. موسیقی بسیار خوبی برای آن نوشته شد و عروسک‌های زیبایی برایش ساخته شد و به نظرم یکی از موفق‌ترین اجراهای سال گذشته را به خود اختصاص داد و به این ترتیب با پنجاه اجرا و هشت هزار و هفتصد مخاطب در تالار هنر روی صحنه رفت. رامین کهن هرگز به شکل مستقیم شاگردم نبوده اما به او افتخار می‌کنم و امیدوارم همچنان این کار را با حمایت شما ادامه دهد.»

    علاوه بر حضور این دو هنرمند شناخته شده که پس از تجربه «شهر موش‌ها»، در این آلبوم نیز به اجرای فضایی مرتبط با موشها پرداخته اند، «الکا هدایت»، «امیررضا میرآقا»، «محمدرضا مالکی» و «رامین کهن» دیگر صداپیشگان این نمایش و «سعید ابک»، «پرستو آریاکیا»، «الهام ایروانی»، «علی باروتی»، «فاطمه پورهاشمی»، «هانی حسینی»، «حمیدرضا گودرزی»، «متین گودرزی» و «مرضیه نادری» عروسک ‌گردانان آن هستند.

    ترانه ها (نسرین خنجری، رامین کهن)، آهنگساز (رامین کهن)، پیانو (ساسان یوسفی، سه تار، ویلن)، متالفون (رامین کهن)، فلوت، آکادئون، گیتار آکوستیک، سازهای کوبه‌ای، زنبورک و سازهای افکتیو (امین پروین)، کاخن، کوزه، دوم دوم، دف، تنبک، سازهای افکتیو (سالار خلیل‌نسب)، گیتار باس (کیان حجازی)، کمانچه (رامین عبداللهی، تنبک: مهریار قنبری)، گروه کُر (فرناز ساحری، آناهیتا خسروی، حسین نوشیر، امیر عباسیان) دیگر عوامل اجرای این اثر بوده اند. همچنین ضبط آن در «استودیو ترنج») با صدابرداری و نهایی‌سازی صدا توسط «فرشاد پاسدار» صورت گرفته است. دستیاران صدابردار (امیر حسین پروین، امیر الیکایی) و ناظر ضبط (کیان حجازی، رامین کهن) بوده اند.

    شایان ذکر است که آلبوم «موش تا موش» روز گذشته رونمایی و منتشر شد. نشر این اثر بر عهده «نشر و پخش جوان» بوده است و قرار است که بهار سال آینده نیز نسخه تصویری آن رونمایی گردد.

    https://musiceiranian.ir/?p=173853
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *