×
×

حامد فتحی(مدیر برنامه‌های لیلی افشار در ایران):

  • کد نوشته: 17333
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۳ام بهمن ۱۳۹۰
  • ۱ دیدگاه
  • لیلی افشار(نوازنده گیتار کلاسیک)؛ اردیبهشت سال آینده در تهران و رشت مستر کلاس گیتار برگزار می‌کند. حامد فتحی(مدیر برنامه‌های لیلی افشار در ایران)، با اعلام این خبر به ایلنا گفت: لیلی افشار اوایل سال آینده برای برگزاری مستر کلاس گیتار و کلاس آموزش تکنیک نوازندگی، برای حدود دو ماه به ایران می‌آید. وی افزود: افشار […]

  • لیلی افشار(نوازنده گیتار کلاسیک)؛ اردیبهشت سال آینده در تهران و رشت مستر کلاس گیتار برگزار می‌کند.

    حامد فتحی(مدیر برنامه‌های لیلی افشار در ایران)، با اعلام این خبر به ایلنا گفت: لیلی افشار اوایل سال آینده برای برگزاری مستر کلاس گیتار و کلاس آموزش تکنیک نوازندگی، برای حدود دو ماه به ایران می‌آید.

    وی افزود: افشار در مدت حضور خود در ایران؛ مستر کلاس گیتار کلاسیک را در تهران و رشت و برای اعضای فعال و غیرفعال برگزار می‌کند. اعضای فعال کسانی هستند که نواختن قطعه موردنظر به آنها آموزش داده می‌شود و آنها به نواختن و تمرین می‌پردازند و اعضای غیرفعال کسانی هستند که تنها تماشاگر روند آموزش هستند.

    فتحی اظهار کرد: در زمان حضور لیلی افشار در ایران؛ کلاس‌های مربوط به تکنیک نوازندگی گیتار کلاسیک برگزار می‌شود که در این کلاس‌ها نکاتی درباره تکنیک نوازندگی گیتار از مبتدی تا حرفه‌ای برای هنرآموزان گفته می‌شود.

    مدیر برنامه‌های لیلی افشار در ایران درباره چگونگی حضور هنرجویان در این کلاس‌ها گفت: ثبت نام این کلاس‌ها از طریق سایت www.guitar۴all.com انجام می‌شود و نوازندگانی که سطح کیفی مناسبی در نوازندگی گیتار دارند؛ می‌توانند نمونه کارهای خود را از طریق این سایت ارسال کنند تا مسئولان برگزاری این کلاس‌ها بهترین‌ها را برای حضور در این کلاس‌ها برگزینند.

    وی در پایان اضافه کرد: مستر کلاس‌ها در دو روز و کلاس‌های تکنیک نوازندگی در یک روز برگزار می‌شود، هم چنین تعداد حاضران در این کلاس‌ها به استقبال علاقمندان بستگی دارد که اگر با استقبال خوبی رو به رو شود کلاس‌ها تمدید می‌شود.

    لیلی افشار متولد تهران و از نوازندگان بزرگ گیتار کلاسیک در جهان بوده و چندین سال بهترین نوازنده گیتار کلاسیک جهان شده است. وی نخستین زن جهان است که در رشته اجرای گیتار کلاسیک به درجه دکتری دست یافته است. لیلی افشار که دکترای خود را از دانشگاه ایالتی فلوریدا اخذ کرده، تاکنون جوایز زیادی در زمینه نوازندگی گیتار گرفته و اکنون استاد دانشگاه ممفیس است.

    در میان آلبوم‌های وی می‌توان از «۲۴ کاپریچوی گویا» اثر کاستل نوئوو- تدسکو، «ساغر» (تنگی می لعل)، «مسخ» و «گذر در نوا» را نام برد.

    https://musiceiranian.ir/?p=17333
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *