×
×

تولید چند آواز برای دهه فجر

  • کد نوشته: 172791
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۵ام بهمن ۱۳۹۶
  • ۰
  • خواننده پیشکسوت موسیقی انقلاب در تشریح تازه ترین فعالیت های خود از تولید چند قطعه آوازی مرتبط با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و انتشار آلبومی از دوبیتی های باباطاهر خبر داد. محمد گلریز خواننده پیشکسوت موسیقی انقلاب در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: […]

    تولید چند آواز برای دهه فجر
  • خواننده پیشکسوت موسیقی انقلاب در تشریح تازه ترین فعالیت های خود از تولید چند قطعه آوازی مرتبط با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و انتشار آلبومی از دوبیتی های باباطاهر خبر داد.

    محمد گلریز خواننده پیشکسوت موسیقی انقلاب در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: اخیرا کار جدیدی به نام «صبح شکوفا» را به آهنگسازی داود ورزیده به اتمام رسانده ام که یک کار ملی – میهنی پرانرژی است که همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر از شبکه های مختلف رسانه ملی برای مخاطبان پخش شده است.

    وی ادامه داد: با توجه به اینکه طی ایام دهه فجر انقلاب اسلامی به مراسم و برنامه های زیادی دعوت می شوم، تصمیم گرفتم برای این برنامه ها قطعات جداگانه ای را به صورت آوازی در دستگاه های موسیقی اصیل ایرانی ساخته و آنها در این برنامه ها اجرا کنم. البته بنا دارم با توجه به محتوای کارها که بر اساس آثار انقلابی و حماسی تولید شده است این قطعات را در آلبومی مجزا تولید کنم که امیدوارم بتوانم به زودی مراحل ضبط استودیویی آنها را نیز آغاز کنم.

    این خواننده موسیقی ایرانی در پایان صحبت های خود یادآور شد: با توجه به سابقه ای که در عرصه موسیقی اصیل ایرانی دارم  بسیار مایلم که دو بیتی های باباطاهر را با همراهی سازهایی چون سه تار و نی تولید کنم. حتی مدتی است مشغول انتخاب اشعار هستم و به زودی کار تولید و ضبط این دو بیتی ها را نیز آغاز خواهم کرد البته برنامه ریزی ها به گونه ای است که این آثار در قالب یک آلبوم مجزا برای مخاطبان ارایه شود چرا که همیشه دوست داشتم روزی این امکانات فراهم شود تا ضمن تمرکز بر کارهای همیشگی ام در عرصه موسیقی انقلاب، بتوانم آثار یا آلبومی را در حوزه موسیقی اصیل ایرانی تولید کنم.

    عکس کنار خبر از محمدرضا امیرحسنی است.

    https://musiceiranian.ir/?p=172791
       
    برچسب ها محمد گلریز

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *