×
×

با داوری مظفر شفیعی، فریدون شهبازیان و علی اصغر شاه زیدی و اجرای محمد معتمدی

  • کد نوشته: 171291
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱ام بهمن ۱۳۹۶
  • ۰
  • بیست و پنجمین ویژه برنامه «شب آواز ایرانی»، با داوری مظفر شفیعی، فریدون شهبازیان و علی اصغر شاه زیدی، شنبه ۳۰ دی ماه با حضور تعدادی از هنرمندان صاحب نام موسیقی ایرانی و اجرای چهار برنامه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

    با داوری مظفر شفیعی، فریدون شهبازیان و علی اصغر شاه زیدی و اجرای محمد معتمدی
  • بیست و پنجمین ویژه برنامه «شب آواز ایرانی»

    بیست و پنجمین ویژه برنامه «شب آواز ایرانی»، با داوری مظفر شفیعی، فریدون شهبازیان و علی اصغر شاه زیدی، شنبه ۳۰ دی ماه با حضور تعدادی از هنرمندان صاحب نام موسیقی ایرانی و اجرای چهار برنامه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، حسن پاکیزه خواننده و سعید آذرنوش نوازنده تار با شعری از رهی معیری در مایه آواز ابوعطا به عنوان گروه اول در بیست و پنجمین «شب آواز ایرانی» به اجرا پرداختند. در بخش دوم نیز حسین مشجری خواننده، مجید خلیق نوازنده سنتور با شعری از عباس اسلامی(متخلص به شرار) در دستگاه همایون اثری را اجرا کردند. در بخش سوم کیوان کاکاوند با همراهی ساز سه تار با نوازندگی فرهاد شیرزاد و شعری از مولوی در دستگاه اصفهان قطعه ای را به حاضران در برنامه ارایه دادند. بخش چهارم نیز به اجرای محسن شیخ الاسلامی با شعری از سعدی در مایه آواز دشتی و همراهی نی محمد مشفق اختصاص داشت.

    در پایان این محفل گروه چهارم به عنوان گروه برگزیده بر اساس رای هیات داوران انتخاب شد. ضمن اینکه محمد معتمدی که مهمان ویژه بیست و پنجمین «شب آواز ایرانی» بود، با همراهی ساز سنتور به نوازندگی حسین پرنیا به اجرای دو قطعه آواز و تصنیف پرداخت.

    عکاس: مرتضی رحمانی فرزاد

    https://musiceiranian.ir/?p=171291
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *