×
×

کنسرت گروه پارسه

  • کد نوشته: 16973
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۵ام بهمن ۱۳۹۰
  • ۰
  • کنسرت موسیقی خیریه گروه پارسه برگزار می شود.

  • مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در ایران و برنامه مشترک ملل متحد در زمینه ایدز در سال جاری، در راستای رسالت خود جهت آگاهی دادن به جامعه ایرانی در زمینه بیماری ایدز و همراستا با تلاش بین المللی جهت تحقق ششمین آرمان توسعه هزاره، کنسرت خیریه‌ای برگزار می‌کند. هدف از این برنامه در درجه اول اطلاع رسانی و فرهنگسازی در زمینه ایدز و در درجه دوم، جمع آوری کمک های نوع دوستانه جهت کنترل و مهار همه گیر شدن این بیماری است.

    کنسرت موسیقی خیریه ۷ و ۸  بهمن ماه سال جاری، ساعت ۲۱، در تالار باشکوه ایوان شمس به روی صحنه می‌رود. این برنامه در دو قسمت “موسیقی ملل” و “موسیقی ایران” اجرا خواهد شد. در این برنامه گروه موسیقی پارسه به سرپرستی و خوانندگی شهریار محمدپور به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

    بخش اول برنامه به موسیقی ملل اختصاص دارد که در آن ترکیبی از قطعات مشهور موسیقی کلاسیک، جز و پاپ به زبان های غیر ایرانی اجرا می گردد. بخش  دوم برنامه، مختص موسیقی ایرانی است و در آن از ماندگار ترین قطعات آوازی ایرانی استفاده می شود که فضایی هارمونیک از موسیقی ایرانی را به گوش مستمعین خواهد رساند.

    ترکیب اصلی و تنظیم سازها در بخش موسیقی ملل ، پیانو، گیتار و کنترباس به همراهی خواننده و در بخش موسیقی ایرانی تار، گیتار و کنتر باس به همراهی خواننده است. در پاره ای از قطعات از ساز های کوبه ای نیز استفاده خواهد گردید.

    بهنام ابوالقاسم، استاد و نوازنده چیره دست، تنظیم قطعات و نواختن تار و پیانو را به عهده خواهد داشت. نوید زمردی نیز هنر خود را در تنظیم برخی قطعات و همچنین نواختن گیتار عرضه می نماید و داریوش دهقانی آذر نیز به عنوان نوازنده کنترباس حضور دارد. همچنین مدیریت برنامه با سعید رضایت (مدیر گروه کر و ارکستر ارسباران) است.

    کنسرت خیریه یاد شده، در تالار ایوان شمس به نشانی ابتدای بزرگراه کردستان اجرا خواهد گردید.

    فروش بلیت این برنامه از طریق سامانه سی‌گذر انجام می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که شرکت رایساز (سامانه سی‌‌گذر)، مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد و برنامه مشترک ملل متحد در زمینه ایدز،کانون فرهنگی آموزشی معرفت،تالار ایوان شمس و بازرگانی واقف حمایت می‌کنند. زمان دقیق آغاز بلیت فروشی اطلاعات تکمیلی متعاقبا از همین سایت اعلام خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=16973
       
    برچسب ها گروه پارسه

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *