×
×

عکاس: ریحانه فرج الهی

  • کد نوشته: 169408
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۶ام دی ۱۳۹۶
  • ۰
  • گروه سنگالی «سادیو، سانتو و بینتا»، دوشنبه ۲۵ دی‌ماه در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفتند. در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: ریحانه فرج الهی) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    عکاس: ریحانه فرج الهی
  • اجرای «سادیو، سانتو و بینتا» از سنگال

    گروه سنگالی «سادیو، سانتو و بینتا»، دوشنبه ۲۵ دی‌ماه در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفتند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، ششمین شب جشنواره موسیقی فجر در فرهنگسرای نیاوران با اجرای کنسرت گروه «سادیو، سانتو و بینتا» از سنگال آغاز شد تا مخاطبان در بخش بین‌الملل جشنواره علاوه بر حضور موزیسین‌هایی از کشورهای همسایه و همچنین کشورهای اروپایی، موسیقی جذاب افریقا را هم بشنوند.

    در این اجرا سه هنرمند روی صحنه رفتند و اجرای خوبی را ارائه کردند. در ابتدای این اجرا سادیو سیسوکو گفت: این ساز به صورت نسل پدر در میان افراد خانواده آفریقایی آموزش داده می‌شود.

    سادیو سیسوکو آهنگساز سنگالی و خواننده و نوازنده کورا و اهل کزامنس، مشهورترین منطقه افریقای جنوبی در نوازندگی کورا است، سانتو ساسو نوازنده کورا و سازهای کوبه‌ای و بینتا ساسو خواننده و نوازنده سازهای کوبه‌ای برادرزاده‌های او و از همان خانواده هستند.

     در این اجرا قطعاتی از ساخته‌های سادیو اجرا شد و همچنین قطعاتی از موسیقی فولکلور کشور لیبی توسط گروه که همگی با لباس محلی روی صحنه حاضر شده بودند، اجرا شد.

    در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: ریحانه فرج الهی) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=169408
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *