×
×

از یکم بهمن ماه در بازار موسیقی عرضه می‌شود

  • کد نوشته: 16861
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱ام بهمن ۱۳۹۰
  • ۰
  • همه آثار منتشر شده از لوریس چکناواریان منتشر شد و از یکم بهمن ماه در بازار موسیقی عرضه می‌شود. حمید اسفندیاری(مدیر انتشارات آوای باربد) با اعلام این خبر به ایلنا گفت: تمام آثار لوریس چکناواریان که در کشورهای دیگر به چاپ و انتشار رسیده، یکم بهمن ماه سال جاری در ایران به صورت یکپارچه منتشر […]

  • همه آثار منتشر شده از لوریس چکناواریان منتشر شد و از یکم بهمن ماه در بازار موسیقی عرضه می‌شود.

    حمید اسفندیاری(مدیر انتشارات آوای باربد) با اعلام این خبر به ایلنا گفت: تمام آثار لوریس چکناواریان که در کشورهای دیگر به چاپ و انتشار رسیده، یکم بهمن ماه سال جاری در ایران به صورت یکپارچه منتشر ‌می‌شود.

    وی افزود: این آثار شامل ۲۰ حلقه سی به همراه دو عدد دی وی اپرای رستم و سهراب است که به صورت یک بسته نفیس موسیقایی منتشر ‌می‌شود.

    مدیر انتشارات آوای باربد از برگزاری جلسه رونمایی این اثر موسیقایی خبرداد و خاطرنشان کرد: جلسه رونمایی این آثار روز جمعه ساعت ۱۱ تا ۱۳ در گالری شیرین واقع در ولنجک برگزار می‌شود.

    اسفندیاری ادامه داد: در این رونمایی نمایشگاه نقاشی‌های چکناواریان نیز افتتاح افتتاح می‌شود.

    این مدیر نشر موسیقی درباره آثاری که منتشر شده است، گفت: ‌اپرای رستم و سهراب، سمفونی شماره یک تا چهار، سوئیت‌ها پردیس و پریسا‌، والس تولد، سوئیت آوازهای عاشقانه‌، نوستالژی برای پیانو و ارکستر‌، کنسرتو پیانو، کنسرتوگیتار، آوازی عاشقانه(تنظیم برای ارکستر) خداوند عاشق است، رانده شدن شیطان از درگاه خداوند، یادبود و… ازجمله این آثار است.

    وی ادامه داد: آثار دیگر این هنرمند چون رقص‌های فانتزی‌ارکسترال، آرارات سوئیت‌، باله سیمرغ، سوئیت پرسه پلیس (سفرپارسه) زندگی مسیح از تولد تا عروج، سوئیت باله اتللو، مدرس برای ابوا و پرکاشن، رکوییم برای قتل عام، کوینتت سازهای بادی و… در این بسته موسیقایی گنجانده شده است.

    مدیر انتشارات آوای باربد درباره موسیقی متن فیلم‌های لوریس چکناوریان خاطرنشان کرد: بیتا، تجاوز، تنگسیر، کتابخانه، حاج المصور ملک، خلیج فارس‌، رویا و… ازجمله موسیقی فیلم‌‌هایی است که از این هنرمند در این بسته گنجانده شده و منتشر خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=16861
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *