×
×

با آهنگسازی پیمان سلطانی

  • کد نوشته: 16804
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۴ام دی ۱۳۹۰
  • ۰
  • شوالیه آواز ایران با همراهی ارکستر سمفونیک ارمنستان، ابتدای سال آینده در تهران به صحنه می‌رود.  محمد حسین توتونچیان ـ مدیر شرکت فرهنگی هنری ققنوس ـ با اعلام این مطلب به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،توضیح داد: این ارکستر که «ملل» نام دارد به سرپرستی و خوانندگی شهرام ناظری و با آهنگسازی پیمان سلطانی […]

  • شوالیه آواز ایران با همراهی ارکستر سمفونیک ارمنستان، ابتدای سال آینده در تهران به صحنه می‌رود.

     محمد حسین توتونچیان ـ مدیر شرکت فرهنگی هنری ققنوس ـ با اعلام این مطلب به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،توضیح داد: این ارکستر که «ملل» نام دارد به سرپرستی و خوانندگی شهرام ناظری و با آهنگسازی پیمان سلطانی به صحنه خواهد رفت.

     او ادامه داد: ارکستر سمفونیک ارمنستان نیز ارکستر بزرگی است که سازهای ایرانی و سازهای کلاسیک را شامل می‌شود و اوایل سال آینده با این گروه در اجرایی مشترک همکاری خواهد کرد.

     توتونچیان همچنین درباره برنامه‌های آتی گروه «دوستی» و احتمال پیوستن استاد آواز ایران به این گروه،توضیح داد: قرار است گروه «دوستی» اجراهای بزرگ دیگری نیز داشته باشد و در صورت صدور مجوز حضور استاد شجریان در کنسرت گروه «دوستی» موضوعی دور از ذهن نیست.

     به گزارش ایسنا، گروه «دوستی» آخرین‌بار آبان‌ماه سال ۹۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران با همراهی حسین علیزاده،شهرام ناظری،سینا جهان‌آبادی،اردشیر کامکار ،پژمان حدادی و … به صحنه رفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=16804
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *