×
×

عکاس: فرهاد جاوید

  • کد نوشته: 167853
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۲ام دی ۱۳۹۶
  • ۰
  • گروه موسیقی «دیلمون» به سرپرستی و خوانندگی «محمود فرضی نژاد»، با شادیانه های گیلان و حضور معصومه ابتکار معاون امور زنان ریاست جمهوری، در دومین شب از سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در سالن برج آزادی به روی صحنه رفت. در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: فرهاد جاوید) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    عکاس: فرهاد جاوید
  • گروه موسیقی «دیلمون» به سرپرستی و خوانندگی «محمود فرضی نژاد»

    گروه موسیقی «دیلمون» به سرپرستی و خوانندگی «محمود فرضی نژاد»، با شادیانه های گیلان و حضور معصومه ابتکار معاون امور زنان ریاست جمهوری، در دومین شب از سی و سومین جشنواره موسیقی فجر  در سالن برج آزادی به روی صحنه رفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه «دیلمون» که پیش از این در جشنواره های مختلف داخلی و خارجی اجرا داشته است، این بار با رپرتواری تازه، در تاریخ ۲۱ دی ماه سال جاری، ساعت ۱۸:۳۰ در «برج آزادی» تهران، بروی صحنه رفته و سهم موسیقایی خود را در سی وسومین جشنواره موسیقی فجر، تقدیم مخاطبان کرد.

    محمود فرضی نژاد با اشاره به این اجرا عنوان کرد: «همچون سال گذشته، اینبار با رپرتواری ویژه با همراهی گروه «دیلمون»، به دیدار مخاطبانمان در جشنواره فجر رفتیم. موسیقی گیلان متکی به حمایت مردم است و حضور گرم مخاطبین این حمایت را پر رنگ تر ساخت.»

    «محمود فرضی نژاد»، نویسنده، کارگردان تئاتر، آواز خوان محلی گیل و دیلم و نوازنده کمانچه، طراح و تنظیم رقصهای آیینی، بیش از پانزده سال سابقه در زمینه تحقیق و پژوهش و باز آفرینی آیین ها، اسطوره ها و افسانه های گیل و دیلم و ایران را داراست.

    در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: فرهاد جاوید) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=167853
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *