×
×

عکاس: هانیه نقوی

  • کد نوشته: 167541
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۱ام دی ۱۳۹۶
  • ۰
  • «مهدی جهانی» خواننده پاپ که شهریورماه امسال پس از مدت‌ها انتظار توانست مجوزهای لازم برای برگزاری کنسرت را بگیرد و به جرگه خوانندگان رسمی بپیوندد، برای اولین بار در جشنواره موسیقی فجر نیز روی صحنه رفت و آغازگر بخش پاپ جشنواره بود. در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: هانیه نقوی) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    عکاس: هانیه نقوی
  • مهدی جهانی

    «مهدی جهانی» خواننده پاپ که شهریورماه امسال پس از مدت‌ها انتظار توانست مجوزهای لازم برای برگزاری کنسرت را بگیرد و به جرگه خوانندگان رسمی بپیوندد، برای اولین بار در جشنواره موسیقی فجر نیز روی صحنه رفت و آغازگر بخش پاپ جشنواره بود. 

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، مهدی جهانی در این کنسرت مشابه کنسرت گذتشته اش در آذرماه، تمامی آهنگ‌های منشتر شده خود از جمله «کوه درد»، «چقدر تنهام»، «مدیونم به تو»، «آروم آروم»، «عادت کردم»، «آدم بدی نبودم» را برای مخاطبان اجرا کرد.

    مجتبی تقی پور، امید فرهودنیا، مصطفی شعبانی، استیو آوانسیان، سروش عدل، امیر پرویزی به رهبری عماد لاریجانی اعضای ارکستر مهدی جهانی را تشکیل می دادند.

    بخش جنبی جشنواره موسیقی فجر که در آن کنسرت های پاپ برگزار می شود، امسال در سالن ایرانیان برگزار می شود و تا ۳۰ دی ماه ادامه دارد.

    در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: هانیه نقوی) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=167541
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *