×
×

عکاس: آیدا چاشنی گیر و کامران غلامی

  • کد نوشته: 167362
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۱ام دی ۱۳۹۶
  • ۰
  • ارکستر «نیلپر» از فستیوال بین المللی موسیقی معاصر تهران که در دومین سال پیاپی در جشنواره حضور پیدا کرده، بهترین اجرای شب اول جشنواره را با اجرایی با کیفیت و قابل توجه به نمایش گذاشت. در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: آیدا چاشنی گیر و کامران غلامی) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    عکاس: آیدا چاشنی گیر و کامران غلامی
  • ارکستر «نیلپر» از فستیوال بین المللی موسیقی معاصر تهران

    ارکستر «نیلپر» از فستیوال بین المللی موسیقی معاصر تهران که در دومین سال پیاپی در جشنواره حضور پیدا کرده، بهترین اجرای شب اول جشنواره را با اجرایی با کیفیت و قابل توجه به نمایش گذاشت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این ارکستر خصوصی که سال ۱۳۸۳ تاسیس شده، امسال به‌عنوان یکی از نمایندگان فستیوال موسیقی معاصر تهران در جشنواره حضور پیدا کرده بود.

    ساختار سازی «نیلپر» بر اساس یک ارکستر زهی برنامه ریزی شده که در برنامه های مختلف به فراخور ساختار موسیقی که در نظر گرفته شده سازهای بادی و کوبه ای نیز به آن اضافه می شود. ارکستر با مدیریت احسان تارخ و رهبری ارکستر نوید گوهری با تمرکز روی اجرای کلاسیک و معاصر تاسیس شده اما از سال ۹۱ با تمرکز روی اجرای آهنگسازان معاصر ایرانی و بین‌المللی به فعالیت خود ادامه میدهد.

    در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: آیدا چاشنی گیر و کامران غلامی) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=167362
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *