×
×

انتشار توسط انجمن موسیقی ایران

  • کد نوشته: 16712
  • شادروان موسوي
  • چهارشنبه, ۲ام آذر ۱۳۹۰
  • ۲ دیدگاه
  • نخستین آلبوم تصویری موسیقی ارکسترال عاشورایی با عنوان «شهادت‌نامه عشاق» با اجرای ارکستر سمفونیک تهران وارد بازار موسیقی شد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،«شهادت‌نامه عشاق» شامل آثاری از غلامرضا حقیقی‌فرد است که براساس نوحه‌ها و پیش‌خوانی‌های تعزیه ساخته شده است و در اشعار عاشورایی علی معلم دامغانی را محمد عبدالحسینی می‌خواند. در این آلبوم ،علی […]

  • نخستین آلبوم تصویری موسیقی ارکسترال عاشورایی با عنوان «شهادت‌نامه عشاق» با اجرای ارکستر سمفونیک تهران وارد بازار موسیقی شد.

    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،«شهادت‌نامه عشاق» شامل آثاری از غلامرضا حقیقی‌فرد است که براساس نوحه‌ها و پیش‌خوانی‌های تعزیه ساخته شده است و در اشعار عاشورایی علی معلم دامغانی را محمد عبدالحسینی می‌خواند.

    در این آلبوم ،علی معلم‌دامغانی ـ شاعر و رئیس فرهنگستان هنرـ در کنار ارکستر سمفونیک تهران به رهبری نادر مرتضی‌پور، به روایت موسیقایی واقعه کربلا می‌پردازد.

    «حرکت کاروان» نام نخستین پرده این کنسرت است و پرده سیزدهم و پایانی آن «شهادت‌نامه عشاق» نام گرفته است. علاوه بر ارکستر سمفونیک تهران، گروه کر و چهار تک‌نواز نی، قانون، تار و عود نیز در این اثر حضور دارند.

    «شهادت‌نامه عشاق» در قالب یک لوح دی‌وی‌دی تصویری و یک سی‌دی صوتی در سراسر کشور منتشر شده است.

    انجمن موسیقی ایران به عنوان منتشرکننده این اثر، برای استفاده هموطنان سراسر کشور از این اثر موسیقایی، بخشی از هزینه انتشار آن را در قالب سوبسید پرداخت کرده و با قیمت ۳ هزار تومان ارائه داده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=16712
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *