×
×

میرزانی: بنده‌، فرمان فتحعلیان را ممنوع الکار نکردم زیرا این اقدام به حوزه‌ی فعالیت‌هایم مربوط نمی‌شود

  • کد نوشته: 16617
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۳ام آذر ۱۳۹۰
  • ۰
  • سیدمحمدمیرزانی گفت: بنده‌، فرمان فتحعلیان را ممنوع الکار نکردم زیرا این اقدام به حوزه‌ی فعالیت‌هایم مربوط نمی‌شود. مدیر دفتر موسیقی در رابطه‌ی دو خبر این روزهای حوزه‌ی موسیقی به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، توضیح داد: گاهی،‌ رسانه‌ها اینقدر یک مساله را ملتهب می‌کنند که اگر بنده هم بخواهم اقدامی مثبت در برای این […]

  • سیدمحمدمیرزانی گفت: بنده‌، فرمان فتحعلیان را ممنوع الکار نکردم زیرا این اقدام به حوزه‌ی فعالیت‌هایم مربوط نمی‌شود.

    مدیر دفتر موسیقی در رابطه‌ی دو خبر این روزهای حوزه‌ی موسیقی به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، توضیح داد: گاهی،‌ رسانه‌ها اینقدر یک مساله را ملتهب می‌کنند که اگر بنده هم بخواهم اقدامی مثبت در برای این هنرمند انجام دهم مانع از آن می‌شوند.

    او تصریح کرد: در این مورد باید بگویم بنده با آقای فتحعلیان گفت وگوی حضوری داشتم و در حال پیگیری موضوع ممنوع‌الکاری ایشان هستم.

    او در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر صدور مجوز برای آلبوم حبیب محبیان ـ خواننده‌ ـ گفت: چنین موضوعی مطرح نیست و حتی در دستور کار ما نیز قرار ندارد. تاکید می‌کنم تا این لحظه هیچ دستوری جهت صدور مجوز برای ایشان به بنده نرسیده است.

    مدیر دفتر موسیقی افزود:‌ این مساله در چند روز گذشته حاشیه‌ساز شده بود و خبرنگاران چند بار با من تماس گرفتند که این خبر را تکذیب کردم.

    https://musiceiranian.ir/?p=16617
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *