×
×

با آهنگسازی و تنظیم حسین پرنیا

  • کد نوشته: 16591
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۱ام آذر ۱۳۹۰
  • ۱ دیدگاه
  • شهرام ناظری،خواننده نامدار ایرانی با آهنگسازی و تنظیم حسین پرنیا کنسرتی رایگان را برای مشتاقان مولانا در قونیه برگزار خواهد کرد. ناظری که ساعاتی قبل از پرواز به قونیه با همشهری‌آنلاین صحبت می‌کرد، ضمن اعلام این خبر گفت:پسندیده نیست آنهایی که از راه‌های دور و نزدیک به عشق مولانای بزرگ به قونیه می‌آیند،علاوه هزینه سفر […]

  • شهرام ناظری،خواننده نامدار ایرانی با آهنگسازی و تنظیم حسین پرنیا کنسرتی رایگان را برای مشتاقان مولانا در قونیه برگزار خواهد کرد.

    ناظری که ساعاتی قبل از پرواز به قونیه با همشهری‌آنلاین صحبت می‌کرد، ضمن اعلام این خبر گفت:پسندیده نیست آنهایی که از راه‌های دور و نزدیک به عشق مولانای بزرگ به قونیه می‌آیند،علاوه هزینه سفر و اقامت،هزینه کنسرت را هم بپردازند و به همین دلیل در صحبتی که با دعوت‌کنندگانم به قونیه داشتم ،گفتم ما علاقه‌مندیم که ترتیبی فراهم شود که بینندگان کنسرت گروه ما بی‌هیچ مانع و رادعی و به صورت رایگان از این کنسرت دیدن کنند.

    ناظری که کنسرتش در روزهای ۲۲ و ۲۴ آذر (۱۳ و ۱۵ دسامبر) در شهر قونیه به صحنه می‌رود، درباره قطعات اجرایی این کنسرت گفت: در این کنسرت تلفیقی از قطعات گذشته و چند قطعه تازه برای مشتاقان مولانا اجرا خواهد شدو البته به جز شعر یک قطعه که از حافظ است،شعر قطعات دیگر از دیوان شمس و مثنوی معنوی انتخاب شده است.

    حسین پرنیا که تصنیف ماندگارش با مرحوم ایرج بسطامی (من مانده‌ام تنهای تنها) از جمله قطعات شنیدنی و پرطرفدار یک دهه اخیر موسیقی به شمار می‌رود،‌قرار است در آینده نزدیک آلبومی را با آواز شهرام ناظری به بازار موسیقی عرضه کند.

    علاوه بر حسین پرنیا که به عنوان نوازنده سنتور و تنظیم‌کننده قطعات ناظری را همراهی می‌کند، نوازندگانی چون ‌فرید الهامی(شورانگیز)، صابرنظرگاهی (تار)، سعیدنایب محمدی (عود)، فرهاد صفری(دف و زروان)،‌ یونس پاک نژاد (کمانچه) و شهرام مهدی(دف) هم در این کنسرت حضور دارند.

    شهرام ناظری به دلیل همپیوندی نامش با مولانا و شهرتش به آوازخوانی که بیشترین سهم را در بهره‌گیری و معرفی اشعار مولانا داشته است،تقریبا هر ساله از سوی دست‌اندرکاران مراسم سالگرد مولانا در قونیه به این شهر دعوت می‌شود و برنامه اجرا می‌کند.

    اجرای آقای ناظری و گروهش در سال ۸۵ در قونیه به عنوان بهترین گروه و اجرا در میان ۱۶ گروه شرکت کننده معرفی شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=16591
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *