×
×

حضور افشار در جشن بزرگ «تاب بنفشه» تبریز

  • کد نوشته: 1659
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۷ام خرداد ۱۳۸۹
  • ۰
  • هنرمند برجسته موسیقی ایران گفت: آماده‌ام تا در تمام فعالیت‌های فرهنگی با شهرداری تبریز همکاری کنم تا من نیز سهم کوچکی در افزایش شادی و نشاط جامعه داشته باشم. به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، قاسم افشار خواننده برجسته کشور در حاشیه جشن بزرگ «تاب بنفشه» اظهار داشت: خوشحالم که نخستین […]

  • هنرمند برجسته موسیقی ایران گفت: آماده‌ام تا در تمام فعالیت‌های فرهنگی با شهرداری تبریز همکاری کنم تا من نیز سهم کوچکی در افزایش شادی و نشاط جامعه داشته باشم.

    به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، قاسم افشار خواننده برجسته کشور در حاشیه جشن بزرگ «تاب بنفشه» اظهار داشت: خوشحالم که نخستین حضورم در شهر تبریز به دعوت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز که یک سازمان کاملا فرهنگی است انجام گرفت و امیدوارم بتوانم در آینده بیشتر در این شهر حضور داشته و در خدمت مردم با فرهنگ و هنر دوست تبریز باشم.
    وی در ادامه با اشاره به پیشینه کهن تبریز گفت: به جرات می‌توان گفت شهر تبریز به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در انجام فعالیت‌های فرهنگی در کل کشور پیشتاز است و باید از همکاران و کارکنان زحمتکش این سازمان تقدیر و تشکر کرد.
    افشار خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برگزاری چنین جشن‌هایی که موجب افزایش نشاط اجتماعی می‌شود را باید بیشتر سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهد تا شاهد جامعه‌ای شاد و بانشاط باشیم.
    هنرمند برجسته موسیقی کشور در ادامه ضمن تقدیر دوباره از فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز به دلیل برگزاری جشن‌ها همچنین فعالیت‌های بی‌شمار فرهنگی اضافه کرد: آماده‌ام تا در تمام فعالیت‌های فرهنگی با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز همکاری کنم تا من نیز سهم کوچکی در افزایش شادی و نشاط جامعه داشته باشم.
    وی، استقبال پرشور مردم در جشن بزرگ تاب بنفشه را نشان از تعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با شهروندان تبریزی دانست و گفت: شواهد حاکی از آن است که سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با برگزاری برنامه‌ها و ویژه برنامه‌های مناسبتی، ملی و مذهبی توانسته محبوبیت خوبی در بین اقشار مختلف جامعه تبریز به دست آورد که این امر جای خوشحالی دارد.

    https://musiceiranian.ir/?p=1659
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *