×
×

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل انجمن موسیقی برگزار شد

  • کد نوشته: 16526
  • شادروان موسوي
  • دوشنبه, ۲۱ام آذر ۱۳۹۰
  • ۲ دیدگاه
  • روز شنبه مراسم تودیع و معارفه مدیرعاملان انجمن موسیقی ایران با حضور هنرمندان و مسوولان موسیقی برگزار خواهد شد

  • مراسم تودیع بابک رضایی مدیرعامل سابق انجمن موسیقی ایران و معارفه علی ترابی مدیر عامل انجمن موسیقی ایران روز گذشته ۱۹ آذرماه در سالن جلسات معاونت امور هنری برگزار شد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران به نقل از  روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این مراسم که با حضور عظیمی مشاور اجرایی و امیرنیا مشاور عالی معاون امور هنری برگزار شد، بابک رضایی ضمن تشکر از هیات امنای انجمن موسیقی ایران با اشاره به همکاری مستمر با ترابی برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

    وی در همین رابطه افزود: خوشحالم فردی جایگزین من می شود که به کار تسلط دارد و با توجه به اینکه کمی و کاستی های ما را دیده است مطمئنا سبب پیشرفت انجمن موسیقی خواهد شد. با حضور آقای ترابی و نگاه ایشان و حمایت مدیران ارشد انشاءالله شاهد رشد و شکوفایی بیشتر و گسترش فعالیت های این انجمن خواهیم بود.

    رضایی در پایان صحبت های خود با اظهار امیدواری به همکاری مجدد با معاونت امور هنری گفت: انجمن، دفتر و خانه موسیقی با همکاری هم می توانند موانع و محدودیت ها را برطرف کنند و به پیشرفت این هنر کمک کنند.

    در این مراسم علی ترابی نیز حضور بابک رضایی را سبب ارتقای جایگاه انجمن موسیقی دانست و افزود: دوره شش ساله حضور آقای رضایی با گذشته قابل قیاس نیست که قطعا همراهی هیئت امنا با ایشان موثر بوده است. ایشان شبانه روزی تلاش می کردند و من می دانم که کار بسیار سختی داشتند.

    در ادامه این مراسم هادی آرزم یکی از اعضای هیئت امنای انجمن موسیقی گفت: راس هرم انجمن موسیقی هر کسی که هست باید متخصص این زمینه باشد. بنده در این چند سال شاهد تلاش های صادقانه آقای رضایی بودم و انجمن طی مدیریت ایشان پرونده پاک و سالمی داشته است.

    در بخش دیگری از این مراسم عبدالحسین مختاباد عضو دیگر هیئت امنا انجمن موسیقی ضمن آرزوی موفقیت برای علی ترابی در ارتباط با مدیر سابق انجمن موسیقی بیان کرد: رضایی  از جمله مدیرانی بود که به طور مستمر در دفتر کارشان حضور داشتند و از موفقیت های ایشان برگزاری نمایشگاه موسیقی و آثار شنیداری بود که در تاریخ موسیقی به نام ایشان ثبت شد.

    در پایان این مراسم نیز عظیمی با اشاره به همکاری با مدیران سابق و جدید انجمن موسیقی ایران گفت: تلاش ما این است که در مورد تامین بودجه انجمن دچار محدودیت های مالی نشویم و امیدوارم با همراهی آقای میرزمانی مدیر دفتر موسیقی بتوانیم به پیشبرد موسیقی کشور کمک کنیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=16526
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *