×
×

فخرالدینی رهبر مهمان شد

  • کد نوشته: 164759
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۳۰ام آذر ۱۳۹۶
  • ۰
  • نخستین جشن ویولن ایران به سرپرستی میثم مروستی جمعه اول دی همزمان با روز جهانی ویولن در برج آزادی تهران برگزار می شود. کنسرت «نخستین جشن ویولن ایران» به سرپرستی میثم مروستی همراه با بزرگداشت یادواره استاد ابوالحسن صبا شامگاه جمعه یکم دی در مجموع برج آزادی تهران برگزار می شود. این برنامه با همکاری […]

    فخرالدینی رهبر مهمان شد
  • نخستین جشن ویولن ایران به سرپرستی میثم مروستی جمعه اول دی همزمان با روز جهانی ویولن در برج آزادی تهران برگزار می شود.

    کنسرت «نخستین جشن ویولن ایران» به سرپرستی میثم مروستی همراه با بزرگداشت یادواره استاد ابوالحسن صبا شامگاه جمعه یکم دی در مجموع برج آزادی تهران برگزار می شود. این برنامه با همکاری آکادمی موسیقی «نَم» و شرکت «آهنگ پارسیان» میزبان علاقه مندان موسیقی خواهد بود.

    کنسرت همایش «جشن ویولن» با اجرای بیش از ۱۰ گروه و تک نواز از بهترین نوازندگان ویولن و ویولنسل در سبک ها، ژانرها و دوره های متفاوت و با حضور بیش از صد نفر از اساتید، پیشکسوتان و نوازندگان سازهای زهی از جمله ویولن، ویولا، ویولنسل و کنترباس اجرا خواهد شد.

    حضور فرهاد فخرالدینی به عنوان رهبر مهمان ارکستر فیلارمونیک کردستان با همکاری نوازندگان این مجموعه و هنرمندانی چون ارسلان کامکار، میثم مروستی، پدرام فریوسفی، روزبه کلانتر، نیلوفر محبی، امین غفاری، آتنا اشتیاقی، علی صالحی بخش دیگری از نخستین جشن ویولن خواهد بود.

    تمام درآمد حاصل از فروش بلیط پخش آنلاینِ جشن ویولن به مناسبت روز جهانی ویولن از سوی جامعه با همکاری اشکان خطیبی مجری و سخنگوی برنامه به حمایت از کودکان زلزله زده غرب کشور تعلق خواهد گرفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=164759
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *