×
×

گروه «دال» مهمان برنامه دورهمی شد

  • کد نوشته: 164742
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۳۰ام آذر ۱۳۹۶
  • ۰
  • خواننده و آهنگساز گروه «دال» با حضور در برنامه «دورهمی» در باره شیوه کار و نام گروه‌شان توضیحاتی را دادند.

    گروه «دال» مهمان برنامه دورهمی شد
  • خواننده و آهنگساز گروه «دال» با حضور در برنامه «دورهمی» در باره شیوه کار و نام گروه‌شان توضیحاتی را دادند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، امین هدایتی، خواننده و شایان شکرآبی، آهنگساز گروه موسیقی «دال»، شامگاه چهارشنبه ۲۹ آذر، مهمان برنامه «دورهمی» شدند و با مهران مدیری به گفت‌و‌گو پرداختند.

    در آغاز این گفت‌و‌گو، شایان شکرآبی در توضیح نام گروه موسیقی‌شان گفت: «نام گروه ما، «دال بند» نیست. این نام یک خانم چینی است که در فضای مجازی یک صفحه شخصی دارد و هیچ فالووری ندارد و پستی هم نگذاشته است. در واقع اسم ما گروه «دال» است و «د» ابتدایی آن از واژه دوستی گرفتیم.»

    در ادامه، مدیری در توضیح رشته‌های تحصیلی اعضای گروه «دال» گفت: «شایان شکرآبی پزشک است، امین هدایتی معماری خوانده و همسر شکرآبی شاعر ترانه‌های این گروه است.»

    شکرآبی هم با اشاره به کار گروهی «دال» برای تولید اثر توضیح داد: «وقتی یک آلبوم ارائه‌ می‌دهیم همه قطعاتش به صورت گروهی شکل می‌گیرد و برای ساخت یک قطعه حال و هوای آن زمان به روی اثر تاثیر می‌گذارد.»

    در واکنش به نقدهای وارد شده به سبک گروه «دال»، هدایتی پاسخ داد: «در خیلی از مقاطع شاید نقدهایی به ما وارد شود، اما توجه داشته باشیم که گوش دادن به موسیقی و انتخاب آن به سلیقه افراد بستگی دارد.»

    https://musiceiranian.ir/?p=164742
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *