×
×

به دنبال موضع‌گیری قاطعانه امام جمعه بیرجند منتشر شد

  • کد نوشته: 16369
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱ام آذر ۱۳۹۰
  • ۱ دیدگاه
  • به دنبال موضع‌گیری قاطعانه امام جمعه بیرجند در زمینه مجوزهای موسیقی اخیر و تکذیب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه صدور مجوز، تصویر مجوز مراسم موسیقی ۲۹ آبان‌ماه نیز منتشر می‌شود. به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، پس از اینکه خبرگزاری فارس مواضع تشکل‌ها و متدینین استان را در زمینه کنسرت‌ها و مراسمات […]

  • به دنبال موضع‌گیری قاطعانه امام جمعه بیرجند در زمینه مجوزهای موسیقی اخیر و تکذیب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه صدور مجوز، تصویر مجوز مراسم موسیقی ۲۹ آبان‌ماه نیز منتشر می‌شود.

    خبرگزاری فارس: سند دیگری که ادعای ارشاد را رد می‌کند

    به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، پس از اینکه خبرگزاری فارس مواضع تشکل‌ها و متدینین استان را در زمینه کنسرت‌ها و مراسمات موسیقی در بیرجند منعکس کرد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به تکذیب صدور هرگونه مجوز برای مراسماتی کرد که این روزها در بیرجند تبلیغات گسترده‌ای داشته‌اند.
    به دنبال موضع‌گیری قاطعانه امام جمعه بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه ۲۷ آبان در زمینه مجوزهای موسیقی اخیر و تکذیب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه صدور مجوز برای موسیقی(پلی بک)، تصویر مجوز مراسم موسیقی ۲۷ و ۲۸ آبان‌ماه که به امضای محمد مطهری‌فر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی رسیده در خبرگزاری فارس منتشر شد.
    از طرف دیگر مراسم جشن و موسیقی دیگری که قرار بود در سالن اجلاس نماز دانشگاه پیام نور و با عنوان “جشن ولایت” و با همکاری اداره کل میراث و گردشگری استان برگزار شود نیز لغو شد.
    اداره کل میراث و گردشگری استان هم هرگونه همکاری را تکذیب کرد.
    به دنبال این اتفاقات اسنادی در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفت که هرگونه ادعای مدیرکل ارشاد در زمینه عدم صدور مجوز برای مراسمات موسیقی اخیر در استان را رد می‌کند.
    این اسناد حکایت از صدور مجوز برای هر دو مراسم موسیقی از سوی محمد مطهری‌فر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی دارد.
    سوال این است که اگر برنامه‌ای مجوزهای لازم برای اجرا را کسب کرده چرا لغو می‌شود؟! آیا در زمان صدور مجوز دقت لازم نشده که اگر این چنین بوده بازهم تاسف‌بار است و یا مسئله دیگری در میان بوده است؟
    و سوال دیگر آنکه چرا مجموعه میراث فرهنگی استان که خود پیگیر صدور مجوز برای مراسم جشن و کنسرت بوده تصور کرده می‌تواند با یک اطلاعیه از زیر بار مسئولیت‌های خود شانه خالی کند؟!

    مجوز اداره ارشاد خراسان جنوبی برای کنسرت موسیقی مجید خراط ها

    مجوز ارشاد بنا به درخواست میراث فرهنگی برای موسیقی

    اطلاعیه میراث فرهنگی خراسان جنوبی- تکذیب همکاری با جشن موسیقی
    https://musiceiranian.ir/?p=16369
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *