×
×

کاری از «هادی عبدللهی»

  • کد نوشته: 163491
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۳ام آذر ۱۳۹۶
  • ۰
  • آلبوم موسیقی «خلوت من»، کاری از «هادی عبدللهی»، توسط «استودیو صبا»، راهی بازار موسیقی کشور شد.

    کاری از «هادی عبدللهی»
  • آلبوم موسیقی «خلوت من»، کاری از «هادی عبدللهی»، توسط «استودیو صبا»، راهی بازار موسیقی کشور شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «خلوت من»، در قالب ۱۰ قطعه بعناوین «کویر»، «دشت ها»، «فرشته رانده شده»، «گلایه»، «شبی دربم»، «کولی»، «کاوه»، «طواف کلمات»، «میترا» و «خاک»، توسط «هادی عبدللهی»ساخته شده است.

    این نوازنده آهنگساز در مورد اثر خود نوشته است: «در خلوت خود گوش جان به حکایت اصوات سپردم و هر گاه داستانی به آخر رسید، قطعه‌ای تمام شد…».

    به گفته‌یِ وی، بیشتر قطعات این اثر بر اساس کار گروهی روی ایده‌هایش و در استودیو شکل گرفته‌اند. همین موضوع باعث می‌شود آنِ موسیقایی در این اثر بالا باشد و موسیقی از عمق زیادی بهره‌مند باشد. موسیقی بی‌کلام علی الخصوص گونه‌ای که خود هنرمند قصد پرواز خیال شنونده‌اش را داشته باشد؛ روح را به سفر دعوت می‌کند. در آلبوم «خلوت من» گیتار، ویولنسل، هورن و پرکاشن همراهی زیبایی داشته‌اند. «آتنا اشتیاقی»، «علیرضا میرآقا» و «علی رحیمی» همراهان این اثر بوده‌اند و نام‌هایشان حاکی از عیار این اثر است.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی «خلوت من» اثر تازه ای از «هادی عبدللهی»، از سوی «استودیو صبا» در دسترس مخاطبان قرار گرفته و جهت خرید نسخه اورجینال و فیزیکی آن، می توان به مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی مراجعه نمود.

    https://musiceiranian.ir/?p=163491
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *