×
×

کاری از گروه «ماکیچی» ساخته «فرشاد خوشنود»

  • کد نوشته: 163295
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۱ام آذر ۱۳۹۶
  • ۰
  • آلبوم دکلمه و موسیقی «در رفتن از خستگی» ساخته «فرشاد خوشنود»، بر اشعار زنده یاد «عباس کیارستمی»، از طریق «ریتمو» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
    +جشن رونمایی آلبوم «در رفتن از خستگی» روز چهارشنبه بیست و دوم آذرماه، با حضور هنرمندان در شهر کتاب پاسداران تهران برگزار خواهد شد که ورود برای عموم دوست داران موسیقی و علاقه مندان عباس کیارستمی آزاد و رایگان است

    کاری از گروه «ماکیچی» ساخته «فرشاد خوشنود»
  • آلبوم دکلمه و موسیقی «در رفتن از خستگی» ساخته «فرشاد خوشنود»، بر اشعار زنده یاد «عباس کیارستمی»، از طریق «ریتمو» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «در رفتن از خستگی» نام آلبومیست از گروه «ماکیچی» به آهنگسازی و تنظیم «فرشاد خوشنود_ باکتری خان» که در قالب ۱۰ بخش به نام های «خوانش نخست»، «سودای ماه»، «سرما، برف، باران»، «خوانش دوم»، «پناه بر شعر»، «با طبیعت»، «خوانش سوم»، «در خواب»، «خوانش پایانی» و «پایان» ساخته و پرداخته شده است و خوانش این اشعار را «سونیا کلیشادی»، عهده دار بوده است.

    در این اثر، آهنگسازی، تنظیم و نوازندگی سازهای پیانو، گیتار باس، سینتی سایزر، سازهای کوبه ای و درام الکترونیک، بر عهده «فرشاد خوشنود» بوده است. همچنین فرید قماشچی (ویولونسل)، انور جاسم (عود) و لیلا تهرانی (کلارینت)، دیگر نوازندگان آلبوم بوده اند.

    خوشنود در اثر تازه خود، تهیه کنندگی و عکاسی را نیز انجام داده و «سونیا کلیشادی» در کنار خوانش این اشعار به عنوان تهیه کنندگی و طراحی اثر، با وی همکاری داشته است. صدابرداری اثر در «استودیو زنجیری» صورت گرفته که صدابردار «مانی شیخی»، میکس و مسترینگ «کلن رِیس»، مدیریت تولید «فریدون خوشنود»، مشاوره تهیه و تولید «مریم شریعت زاده جنیدی»، مدیریت تدارکات «زهرا قاسمی» و مدیریت تبلیغات «حامد عباس زاده» بوده اند.

    شایان ذکر است که فروش آلبوم «در رفتن از خستگی» به آهنگسازی و تنظیم «فرشاد خوشنود»، از طریق سایت «ریتمو» آغاز شده و علاقمندان می توانند جهت اقدام به خرید این اثر به آدرس www.ritmo.ir مراجعه نمایند، همچنین جشن رونمایی آلبوم «در رفتن از خستگی» روز چهارشنبه بیست و دوم آذرماه، با حضور هنرمندان در شهر کتاب پاسداران تهران برگزار خواهد شد که ورود برای عموم دوست داران موسیقی و علاقه مندان عباس کیارستمی آزاد و رایگان است.

    https://musiceiranian.ir/?p=163295
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *