×
×

به آهنگسازی «هامون بهرامی مقدم» و خوانندگی «محمد کوزه گر»

  • کد نوشته: 163282
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۱ام آذر ۱۳۹۶
  • ۰
  • hot-topic-logoتصنیف «برف نو» به آهنگسازی «هامون بهرامی مقدم» و خوانندگی «محمد کوزه گر» بر روی شعری از احمد شاملو «شاعر بزرگ آزادی» و به مناسبت سالروز تولد ایشان منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. این قطعه را در ادامه می توانید از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    به آهنگسازی «هامون بهرامی مقدم» و خوانندگی «محمد کوزه گر»
  • تصنیف «برف نو» به آهنگسازی «هامون بهرامی مقدم» و خوانندگی «محمد کوزه گر» بر روی شعری از احمد شاملو «شاعر بزرگ آزادی» و به مناسبت سالروز تولد ایشان منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «برف نو»، در دستگاه نوا و با ساختار موسیقی اصیل ایرانی ساخته و تنظیم شده است و از ویژگی های بارز این اثر استفاده از شعر نو و ترکیب آواز، با جملات موسیقایی متفاوت در زمینه موسیقی با کلام می باشد. همچنین آرمان حیدریان (کمانچه)، علیرضا رسولی (کمانچه باس و قیچک)، حسین گازر (تمبک و اودو) و هامون بهرامی مقدم (سنتور)، در این اثر به نوازندگی پرداخته اند.

    شایان ذکر است که این قطعه، در دو استودیو «هامون» و «استیج» ضبط شده و کار میکس و مسترینگ آن را «حمید عسگری»، انجام داده است.

     

    علاقمندان می توانند قطعه «برف نو» که با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (شماره مجوز ۰۱۲۵۱/ق/۹۶/۹  –  شماره ثبت ۱۹۳۹۹و کتابخانه ملی ایران) به آهنگسازی «هامون بهرامی مقدم» و آواز «محمد کوزه گر» منتشر شده، را در ادامه آنلاین شنیده و در صورت تمایل دریافت نمایند.

    + دانلود تصنیف «برف نو»

    تصنیف «برف نو» را آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=163282
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *