×
×

پس از استقبال بیش از صد پیانیست در دوره قبلی

  • کد نوشته: 162350
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۴ام آذر ۱۳۹۶
  • ۰
  • آکادمی پیاندی سامان احتشامی پس از بیش از صد پیانیست در دوره قبلی، تمدید شد. در مرداد ماه سال ۱۳۹۶ صدنفر از هنرجویان آکادمی پیانوی سامان احتشامی در فرهنگسرای نیاوران به نوازندگی پیانو پرداختند و استقبال از این آکادمی باعث شد این هنرمند نسبت به تمدید آن اقدام نماید. این نوازنده پیانو و آهنگساز درباره […]

    پس از استقبال بیش از صد پیانیست در دوره قبلی
  • آکادمی پیاندی سامان احتشامی پس از بیش از صد پیانیست در دوره قبلی، تمدید شد.

    در مرداد ماه سال ۱۳۹۶ صدنفر از هنرجویان آکادمی پیانوی سامان احتشامی در فرهنگسرای نیاوران به نوازندگی پیانو پرداختند و استقبال از این آکادمی باعث شد این هنرمند نسبت به تمدید آن اقدام نماید.

    این نوازنده پیانو و آهنگساز درباره این آکادمی معتقد است: هدف اصلی ما بالا بردن سطح آگاهی خانواده‌ها و هنرجویان نسبت به ساز پیانو است. همچنین شرکت کنندگان در این برنامه آینده خود را می توانند ببینند و میزان توان و استعدادشان در زمینه اجرا. همچنین نوازنده های جوان می‌توانند خودی نشان بدهند و بتوانند ترس و اضطراب خودشان را نسبت به صحنه از بین ببرند و انگیزه تمرین پیدا کنند.

    سامان احتشامی افزود: هر ساله هم این کنسرت ها برای هنرجویان آکادمی پیانوی سامان احتشامی برگزار می شود و در ادامه این کنسرت ها در تاریخ ۱۷ و ۲۴ آذرماه در صبح جمعه ها ساعت ۱۰:۳۰ صبح حدودا ۶۰ نفر دیگر در این کنسرت ها به اجرای برنامه می پردازند و قصد از این برنامه ها این است که اضطراب بچه ها در هنگام برنامه کمتر بشود و در یک صحنه ی حرفه ای حضور پیدا کنند و بتوانند در آینده برای فرهنگ و هنر مملکت مفید باشند.

    امسال ۱۶۰ نفر از نوازندگان پیانوی آکادمی سامان احتشامی روی صحنه به اجرای برنامه پرداخته و میپردازند و او در تلاش است در سالهای آتی این آکادمی را در خارج از تهران نیز برگزار کند.

    این برنامه با حمایت کمپانی پیانوی پتروف برگزار می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=162350
       
    برچسب ها سامان احتشامی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *