×
×

در جدیدترین کنسرت گروه دنگ‌شو چه گذشت؟

  • کد نوشته: 161713
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۱ام آذر ۱۳۹۶
  • ۰
  • گروه موسیقی «دنگ شو» در حالی جدیدترین کنسرت خود را برگزار کرد که یک پرفورمنس نقاشی در آن اجرا شد و یک قطعه کردی به یاد زلزله‌زدگان کرمانشاه خوانده شد.

    +در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: بهار عاشوری) از این کنسرت را مشاهده نمایید

    در جدیدترین کنسرت گروه دنگ‌شو چه گذشت؟
  • کنسرت گروه دنگ شو

    گروه موسیقی «دنگ شو» در حالی جدیدترین کنسرت خود را برگزار کرد که یک پرفورمنس نقاشی در آن اجرا شد و یک قطعه کردی به یاد زلزله‌زدگان کرمانشاه خوانده شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان و به نقل از ایسنا؛ این اجرا شامگاه ۸ آذرماه در تالار وحدت تهران و در دو بخش به روی صحنه رفت.

    در این کنسرت گروهی به سرپرستی عادل یونسی، پرفورمنس نقاشی‌ای را اجرا کردند و تصویر دو فیل و یک ساکسیفون را با پیش زمینه رنگین کمان نقش زدند. این تابلو در نهایت به نفع زلزله‌زدگان کرمانشاه با قیمت پایه ۱۰ میلیون تومان به حراج گذاشته شد که در نهایت به قیمت ۱۲ میلیون تومان به یکی از گالری‌های تهران فروخته شد.

    یونسی در این‌باره گفت: ما در ابتدا می‌خواستیم پرتره فیلیپ گلس ـ آهنگساز ـ را بکشیم، اما با توجه به خبرهای بدی که این روزها می‌شنویم تصمیم گرفتیم طرحی شاد را نقش بزنیم. من از طرف خودم و گروهم به داغدیدگان تسلیت می‌گویم.

    در قسمتی از این اجرا میلاد باقری ـ خواننده این گروه ـ با بیان اینکه خودش اهل کرمانشاه است، گفت: کرمانشاه لرزید و مردم دچار سانحه شدند، اما دلمان گرم است؛ زیرا شماها را داریم. من به عنوان یک کرمانشاهی از طرف مردم شهرم از همه مردم تشکر می‌کنم و به احترام کسانی که جان باختند یک قطعه کُردی می‌خوانم.

    او در ادامه پشت پیانو نشست و یک قطعه کردی خواند.

    در دقایق پایانی بخش اول این کنسرت طاها پارسا ـ خواننده گروه ـ برای اجرای قطعه «خطا نیست» از مخاطبان پرسید که در میان آن‌ها کسی بلد است گیتار بنوازد؟ در ادامه با حضور یکی از مخاطبان روی صحنه و گیتار نواختن او، این قطعه اجرا شد.

    طاها پارسا همچنین از او درخواست کرد چند دقیقه‌ای برای مخاطبان گیتار بنوازد.

    قطعات عطار، چیزی، خورشید می‌شوم، حلوا، خطا کردم، حباب، رد شو، از کنار هم می‌گذریم، ای داد و عشق آمد رپرتوار اجرایی این کنسرت را تشکیل می‌دادند.

    در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: بهار عاشوری) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=161713
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *