×
×

با آهنگسازی و صدای «مجتبی صفار هرندی»

  • کد نوشته: 161252
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۶ام آذر ۱۳۹۶
  • ۰
  • hot-topic-logoقطعه موسیقایی «گفتم غم تو دارم» با آهنگسازی و صدای «مجتبی صفار هرندی»، منتشر و در دسترس علاقمندان و مخاطبان قرار گرفت. این اثر را در ادامه می توانید از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    با آهنگسازی و صدای «مجتبی صفار هرندی»
  • قطعه موسیقایی «گفتم غم تو دارم» با آهنگسازی و صدای «مجتبی صفار هرندی»، منتشر و در دسترس علاقمندان و مخاطبان قرار گرفت.

    »مجتبی صفار هرندی» درباره تولید این اثر گفت: «این قطعه بر روی شعری از «حافظ شیرازی» به اجرا در آمده که تنظیم آن از مرحوم «واعظ روحانی» یکی از دوستان ما می باشد که متاسفانه حدود ۳ سال پیش از میان ما رفت.»

    وی افزود: «آهنگسازی «گفتم غم تو دارم» را ۱۰ سال پیش انجام داده ام و نوازنده های توانایی همچون پیام تونی (ویلن) و بهنام حکیم (پوزوکی)، در اجرای این قطعه همکاری داشته اند.»

    هرندی در ادامه توضیح داد: «بعد از آخرین آلبوم بنده به نام «افسانه و افسون» که در سال ۹۳ منتشر شد، اثر دیگری در دست اقدام است با ۱۰ قطعه که به اجرا و ضبط آنها پرداخته ایم. بیشتر قطعات و بستر اصلی این آلبوم با الهام از اشعار حافظ بسته شده بعلاوه چند سروده از شاعران دیگری چون پرویز خانلری، فاضل نظری، شعری از خودم و… که امیدوارم مورد استقبال مخاطبین قرار گیرد.»

    «مجتبی صفار هرندی» در خصوص آغاز فعالیت هابش خاطر نشان کرد: «از ۱۳۷۳ با ورود به دانشگاه، موسیقی را آغاز کردم. قطعات زیادی در طی این سالها ساخته شده که به دلیل مشغله های فراوان، به انتشار آنها نپرداخته ام. همچنین خیلی با فضای امروزی ارائه موسیقی که بسیار ضربتی و صرفا جهت درآمد زایی در جریان است، پیش نرفته ام چون آثارم بازاری نیست. بلکه آثاری شخصی و دلی بوده و اگر در عین حال به دل مخاطبان هم بنشیند که لطفیست که از خداوند نصیبمان شده است.»

    قطعه «گفتم غم تو دارم» با مجوز ۰۰۸۰۲/ ق/ ۹۶/۵ و شماره ثبت ۱۸۶۶۷و دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

    شایان ذکر است که مدیر برنامه این خواننده و آهنگساز «مجید فلاح پور» می باشد و علاقمندان می توانند قطعه «گفتم غم تو دارم» با صدا و ملودی «مجتبی صفار هرندی» را بصورت آنلاین از طریق رسانه ها رسمی کشور بشنوند و در صورت تمایل دانلود کنند.

    +دانلود

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=161252
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *