×
×

فرزین: هرکدام از ما ایرانی‌ها به اندازه توانمان در حل کردن این مشکل می‌توانیم سهیم باشیم

  • کد نوشته: 160460
  • 25 آبان 1396
  • ۰
  • «فرزاد فرزین»، خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان، بخشی از عواید کنسرت خود در کانادا را به زلزله دیدگان و بازماندگان این حادثه غیر مترقبه و ناگوار در کرمانشاه، اختصاص می دهد.
    +فرزاد فرزین این روزها مراحل تولید آثار و ویدئوهای جدیدش را هم پیگیری می‌کند

    فرزین: هرکدام از ما ایرانی‌ها به اندازه توانمان در حل کردن این مشکل می‌توانیم سهیم باشیم
  • کنسرت فرزاد فرزین

    «فرزاد فرزین»، خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان، بخشی از عواید کنسرت خود در کانادا را به زلزله دیدگان و بازماندگان این حادثه غیر مترقبه و ناگوار در کرمانشاه، اختصاص می دهد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، بخشی از عواید فروش بلیت کنسرت «فرزاد فرزین» در کانادا، به بازماندگان زلزله تلخی که چند روز پیش در کرمانشاه رخ داد، بخشیده خواهد شد.

    این خواننده، خود را برای اجراهایش در کانادا آماده کرده و این روزها را در این کشور به سر می برد تا طی دو تاریخ ۲۴ و ۲۵ نوامبر، در ونکوور و تورنتو بروی صحنه برود.

    «فرزاد فرزین»، در پی این حادثه ناگوار عنوان کرده است: «خیلی‌ها نوشته بودند که تسلیت گفتن برای هموطنان داغ دیده غذا و دارو نمی‌شود، راست گفتند. با دوستان عزیزم تصمیم گرفتیم قسمتی از عواید کنسرت‌های کانادا را به مشکلات هموطنان عزیز اختصاص بدهیم. هرکدام از ما ایرانی‌ها به اندازه توانمان در حل کردن این مشکل می‌توانیم سهیم باشیم. شاید خدای نکرده روزی ما چشم انتظار این کمک‌ها باشیم. از خودمان شروع کنیم و منتظر کسی نباشیم.»

    شایان ذکر است که فرزین همچنین، تولید و ضبط آلبوم و ویدیوهای جدید خود را پیگیری می‌کند. چندی پیش هم او خبر از ضبط موزیک‌ویدئوی جدیدش به همراه برادران «بوشهری» داده بود.

       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *