×
×

ساعت ۱۸ سه‌شنبه ۳۰ آبان در فرهنگسرای ارسباران

  • کد نوشته: 160377
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۳ام آبان ۱۳۹۶
  • ۰
  • پانزدهمین نشست تخصصی «آیین آواز» با محوریت آیین هنرجویی در آواز ایرانی برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، در این نشست، محمدتقی سعیدی خواننده و مدرس باسابقه مکتب آوازی اصفهان ضمن اجرای یک قطعه آواز، درباره رسم و آیین هنرجویی در آواز ایرانی به بحث و گفت‌وشنود می‌پردازد. در بخش مبحث فنی و تئوریک، سعیدی به […]

    ساعت ۱۸ سه‌شنبه ۳۰ آبان در فرهنگسرای ارسباران
  • پانزدهمین نشست تخصصی «آیین آواز» با محوریت آیین هنرجویی در آواز ایرانی برگزار می‌شود.

    به گزارش ایسنا، در این نشست، محمدتقی سعیدی خواننده و مدرس باسابقه مکتب آوازی اصفهان ضمن اجرای یک قطعه آواز، درباره رسم و آیین هنرجویی در آواز ایرانی به بحث و گفت‌وشنود می‌پردازد.

    در بخش مبحث فنی و تئوریک، سعیدی به همراه علی شیرازی کارشناس- مجری برنامه، درباره «سیر مراحل آموختن آواز ایرانی در گذر زمان» صحبت خواهند کرد.

    این مبحث اشاره‌ای است به شیوه‌های آموختن آواز و راه‌هایی که یک هنرجوی این رشته باید در طول مسیر آموزش طی کند تا به جایگاه یک آوازخوان ارتقا پیدا کند.

    دربخش اجرای آواز این ماه نیز محمدتقی سعیدی در کنار محمد آدینه (تارنواز)، آوازی را در مایه دشتی خواهد خواند. برای پانزدهمین نشست آیین آواز بخش‌های متنوع دیگری نیز تدارک دیده شده که در اخبار تکمیلی به اطلاع عموم خواهد رسید.

    این نشست از ساعت ۱۸ سه‌شنبه ۳۰ آبان در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

    سلسله نشست‌های ماهانه و تخصصی آموزشی آیین آواز، از تابستان سال گذشته معمولاً در آخرین سه‌شنبه هر ماه برگزار می‌شود. فرهنگسرای ارسباران در ضلع شمال غربی پل سیدخندان، خیابان جلفا واقع شده و ورود همه دوستداران موسیقی و آواز ملی به این نشست، رایگان و آزاد خواهد بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=160377
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *