×
×

از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و دانلود کنید

  • کد نوشته: 160074
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۰ام آبان ۱۳۹۶
  • ۰
  • hot-topic-logoتک قطعه «خون بس»، تازه ترین اثر از گروه موسیقی «دارکوب» با صدای «روزبه بمانی»، منتشر شد. این در حالیست که علاقمندان می توانند این تک آهنگ را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»، بصورت آنلاین و قانونی بشنوند.

    از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و دانلود کنید
  • تک قطعه «خون بس»، تازه ترین اثر از گروه موسیقی «دارکوب» با صدای «روزبه بمانی»، منتشر شد. این در حالیست که علاقمندان می توانند این تک آهنگ را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»، بصورت آنلاین و قانونی بشنوند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، جدیدترین اثر گروه موسیقی شناخته شده «دارکوب» به سرپرستی «همایون نصیری»، تحت عنوان «خون بس» با صدای «رزوبه بمانی»، در اختیار علاقمندان قرار گرفت.

    این قطعه که کلیه مراحل قانونی برای اخذ مجوز را طی کرده است، «خون‌بَس» یا به اصطلاح محلی «خین‌بس» نام دارد که برگرفتهء یکی از رسوم قومی است. رسم «خین بس»، برای جلوگیری از ادامهٔ جنگ و دعوا و یا ختم قتل و کشتار و اصلاح روابط خانوادگی صورت گرفته است.

    گروه موسیقی «دارکوب»، با دعوت از خوانندگان بنامی همچون «علیرضا عصار»، «امید حاجیلی»، «حامد بهداد»، «رضا کولغانی»، در کنسرت «ده سالگی» که پیش از این بروی صحنه برده، اقبال و استقبال شایسته ای، نزد رسانه‌‌ها و دوستداران موسیقی یافته است.

    شایان ذکر است که آهنگسازی و تنظیم «خون بس» از گروه «دارکوب» به سرپرستی «همایون نصیری»، بر عهده «هومن نامداری» بوده و «روزبه بمانی»، ترانه سرا و خواننده آن بوده است. علاقمندان می توانند جهت شنیدن آنلاین این قطعه از طریق «موسیقی ایرانیان» (مجوز: ۰۱۱۵۱/ق/۹۶/۸  – کتابخانه ملی:  ۱۹۲۶۵و)، اقدام و در صورت تمایل، قطعه را دانلود کنند.

    +دانلود قطعه «خون بس»

    «خون بس» را آنلاین بشنوید:

     

    https://musiceiranian.ir/?p=160074
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *