×
×

در غم از دست دادن پدر

  • کد نوشته: 159363
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۸ام آبان ۱۳۹۶
  • ۰
  • «دکتر علی داوودیان» مدیرعامل و  بنیانگذار بنیاد بیماری‌های نادر ایران و پدر بزرگوار «یاسر داوودیان» خواننده سرشناس موسیقی پاپ کشورمان، عصر روز شنبه بر اثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت. بنیاد بیماری‌های نادر ایران نهادیست ملی و بین المللی که به صورت غیرانتفاعی اداره می‌شود. این بنیاد در سال ۱۳۸۷ با توجه به […]

    در غم از دست دادن پدر
  • زنده یاد علی داوودیان

    زنده یاد علی داوودیان

    «دکتر علی داوودیان» مدیرعامل و  بنیانگذار بنیاد بیماری‌های نادر ایران و پدر بزرگوار «یاسر داوودیان» خواننده سرشناس موسیقی پاپ کشورمان، عصر روز شنبه بر اثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت.

    بنیاد بیماری‌های نادر ایران نهادیست ملی و بین المللی که به صورت غیرانتفاعی اداره می‌شود. این بنیاد در سال ۱۳۸۷ با توجه به خلأ موجود در نظام سلامت ایران و نبود سازمانی برای حمایت از بیماران نادر کشور به همت دکتر علی داودیان تأسیس شد.

    دکتر علی داودیان بنا بر مطالعات شخصی و با توجه به نیاز مبرم بیماران نادر ایران به وجود یک نهاد رسمی(قانونی) که خدمات مورد نیاز آن‌ها را ارائه کند، تصمیم به تأسیس این بنیاد گرفت.

    او که در سال ۱۳۸۶ با یکی از کودکان پروانه‌ای (مبتلا به EB) و زخم‌های پوستی شدید و غیرطبیعی آن کودک مواجه می‌شود، شدیداً متأثر شده و عزمش برای تأسیس بنیاد بیماری‌های نادر ایران جزم می‌شود.

    همچنین برای نخستین بار کمیته ‘بیماری‌های نادر’ به همت مرحوم دکتر داوودیان سال گذشته در سازمان ملل تشکیل شد.

    سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این ضایعه دردناک را به خانواده محترم داودیان و پسر عزیزشان یاسر داودیان هنرمند خوب کشورمان تسلیت عرض می کند.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=159363
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *