×
×

گردآوری موسیقی فیلم‌ها

  • کد نوشته: 159128
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۶ام آبان ۱۳۹۶
  • ۰
  • نوازنده و آهنگساز موسیقی کشورمان بعد از پایان ماه صفر چهار آلبوم جدید را بر اساس برنامه زمان بندی شده منتشر می کند. سامان احتشامی نوازنده پیانو و آهنگساز با حضور در غرفه خبرگزاری مهر در نمایشگاه مطبوعات به خبرنگار موسیقی مهر گفت: آلبوم جدیدم که آماده انتشار شده «گریبان» نام دارد. این آلبوم به […]

    گردآوری موسیقی فیلم‌ها
  • نوازنده و آهنگساز موسیقی کشورمان بعد از پایان ماه صفر چهار آلبوم جدید را بر اساس برنامه زمان بندی شده منتشر می کند.

    سامان احتشامی نوازنده پیانو و آهنگساز با حضور در غرفه خبرگزاری مهر در نمایشگاه مطبوعات به خبرنگار موسیقی مهر گفت: آلبوم جدیدم که آماده انتشار شده «گریبان» نام دارد. این آلبوم به آهنگسازی من و روایت علی عمرانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان مشتمل بر هفت قطعه برگرفته از آثار شاعران کلاسیک ایرانی در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

    وی افزود: وجه تمایز این اثر با سایر آلبوم هایی که با این محتوا در بازار موسیقی منتشر شده در این است که ما به جای اینکه صدای روایتگر و دکلمه کننده را با موسیقی از قبل ضبط شده در کنار هم قرار دهیم، ابتدا صدای روایتگر را ضبط و بعد با توجه به حس و حال صدای او موسیقی را تولید می کنیم.

    احتشامی عنوان کرد: در این آلبوم کریم قربانی نوازنده ویولنسل، بابک شهرکی نوازنده سازهای زهی، شهرام رکوعی نوازنده فلوت و بنده به عنوان نوازنده پیانو گروه اجرایی را تشکیل می دهیم.

    وی ادامه داد: «آثار ارکسترال سامان احتشامی ۱» نیز آلبوم دیگری است که طی ماه های آینده در بازار موسیقی منتشر می شود. البته این مجموعه که مشتمل بر هشت تراک برای ارکستر بزرگ و پیانوست حدود ۱۰ سال پیش برای اولین بار در دسترس علاقه مندان قرار گرفت و من دوباره تصمیم گرفتم با توجه به ضرورتی که در شرایط فعلی حس می کنم آن را با طراحی و تنظیم جدید منتشر کنم.

    این نوازنده پیانو با اشاره به انتشار آلبوم جدید دیگر خود توضیح داد: «باغ رویاها» نیز عنوان سومین اثر جدیدم است که به زودی مشتمل بر چند قطعه در دستگاه شور، سه گاه و شوشتری به علاقه مندان عرضه می شود. در این آلبوم مسعود حبیبی نوازنده دف، بابک شهرکی نوازنده کمانچه، عمران فروزش نوازنده تمبک و من به عنوان نوازنده پیانو گروه نوازندگان را تشکیل می دهم. یکی از ویژگی های این اثر کوک خاص پیانوست که کاملا منطبق بر موسیقی ایرانی است.

    احتشامی در بخش دیگری از صحبت های خود به عرضه یک آلبوم جدید دیگر اشاره کرد و گفت: آلبوم جدیدم با عنوان «آثار موسیقی فیلم سامان احتشامی ۱» متشکل از موسیقی فیلم های «رستگاری در هشت و بیست دقیقه» به کارگردانی سیروس الوند، «این ترانه عاشقانه نیست» به کارگردانی رحمان رضایی، «شکاف» به کارگردانی کیارش اسدی زاده، «شازده کوچولو» به کارگردانی نورالدین زرین کلک، «خط ساغر» به کارگردانی سعید پورشبانی هم کار جدید دیگری است که به زودی منتشر می شود. من در این آلبوم کوشیده ام تا ضمن پرهیز از اضافه گویی ها و مبالغه فضای کار را به سمتی ببرم که موسیقی آثار برای مخاطب تکراری نباشد. مدت زمان در نظر گرفته شده برای آلبوم ۷۰ دقیقه است که در قالب یک سی دی در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=159128
       
    برچسب ها سامان احتشامی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *