×
×

به مناسبت سالروز درگذشت شاعر فقید «فریدون مشیری»

  • کد نوشته: 159038
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۳ام آبان ۱۳۹۶
  • ۰
  • hot-topic-logo«علیرضا شفایی» خواننده حوان موسیقی ایران، قطعه «تو کیستی؟» از آلبوم «خیال آمدنت» که چندی پیش راهی بازار موسیقی کشور شد، را به مناسبت سالروز درگذشت شاعر فقید «فریدون مشیری» به صورت رایگان منتشر و در دسترس مخاطبین قرار داد. این قطعه را در ادامه از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    به مناسبت سالروز درگذشت شاعر فقید «فریدون مشیری»
  • «علیرضا شفایی» خواننده حوان موسیقی ایران، قطعه «تو کیستی؟» از آلبوم «خیال آمدنت» که چندی پیش راهی بازار موسیقی کشور شد، را به مناسبت سالروز درگذشت شاعر فقید «فریدون مشیری» به صورت رایگان منتشر و در دسترس مخاطبین قرار داد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آهنگساز و تنظیم کننده این قطعه «فرید سعادتمند» است که به تازگی ساخت تیتراژ سریال های موفقی چون «نفس» و «ارمغان تاریکی» را پشت سرگذاشته، همچنین شعر نیز از سروده های «فریدون مشیری» انتخاب شده است.

    علیرضا شفایی در یادداشتی کوتاه درباره این اثر چنین نوشته است: «فریدون مشیری سفیر عاشقانه هاست.از هر جای زندگی وارد شوی، می بینی ردی از نگاه زیبا و انسانی مشیری بر جای مانده است. مشیری ازفراز و نشیب های روزگار به سلامت گذشته و در میان خاص و عام جاودانه شده است.

    ” تو کیستی” جاودانه ای دیگر از فریدون مشیری است که من را همراه خود برد و واداشتم که بخوانمش تا حنجره ام حلقه ی اتصالی میان من و شما و مشیری شود.من هم به دنبال شناخت و یافتن معرفت از خودم و از دیگری پرسیدم تو کیستی؟ مشیری همراه دلنشینی در این جست و جوی عاشقانه و معرفتیست . حالا او میراث گران بهایی است که بسیاری از همعصران ما با او زیسته اند.

    روحش شاد و یادش گرامی»

    در ادامه می توانید قطعه «تو کیستی؟» را با صدای «علیرضا شفایی»، از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود «تو کیستی؟»

    آنلاین بشنوید:

     

    https://musiceiranian.ir/?p=159038
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *