×
×

در همکاری با «برزو امیری»

  • کد نوشته: 157726
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۳ام مهر ۱۳۹۶
  • ۰
  • «مصباح قمصرى» که در سال‌های اخیر موزیسین‌ پرکاری بوده، امسال آلبوم دیگرى را نیز در دست تولید دارد. او که چندی پیش از هم‌نوازی‌اش با ساز «بنجو» خبر داده بود، این بار با کمانچه‌ى برزو امیرى هم‌نواز می‌شود.
    +قطعات این مجموعه توسط مصباح قمصرى براى بم‌کمان و سازهاى کوبه‌اى تنظیم و اجرا شده‌اند

    در همکاری با «برزو امیری»
  • مصباح قمصری

    مصباح قمصری

    «مصباح قمصرى» که در سال‌های اخیر موزیسین‌ پرکاری بوده، امسال آلبوم دیگرى را نیز در دست تولید دارد. او که چندی پیش از هم‌نوازی‌اش با ساز «بنجو» خبر داده بود، این بار با کمانچه‌ى برزو امیرى هم‌نواز می‌شود.

    «برزو امیرى» آهنگساز اثر قطعات را براى تکنوازى کمانچه در فضاهایى نو ساخته است. او پیش از این ذهنیت موسیقایى خود را در آلبوم «حکایت» به خوانندگى حسین علیشاپور معرفى کرده بود. برزو امیری علاوه بر موسیقی سنتى، در زمینه موسیقی‌هاى محلى نیز فعال است و کنسرت‌هاى بسیارى در داخل و خارج کشور را در رزومه کارى خود دارد.

    «بم‌کمان» ساز ابداعی قمصری، یکى از پر استفاده‌ترین سازهاى ابداعی در چند سال اخیر بوده و به اعتقاد بسیارى، او مشکل خط باس در موسیقی ایرانى را تا حد زیادى حل کرده است. چندی پیش هم‌نوازى او با میلاد درخشانى تحت عنوان «نقطه‌ى پرگار» و همچنین مجموعه‌ای به نام «افق عمودیست» با همنوازى على قمصرى منتشر شد.

    قطعات این مجموعه توسط مصباح قمصرى براى بم‌کمان و سازهاى کوبه‌اى تنظیم و اجرا شده‌اند. «زیر و بم» هم اکنون مراحل اخذ مجوز را طی می‌کند.

    https://musiceiranian.ir/?p=157726
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *