×
×

سرپرست شهرداری نیشابور عنوان کرد:

  • کد نوشته: 157627
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۱ام مهر ۱۳۹۶
  • ۰
  • سرپرست شهرداری نیشابور از آمادگی برای تبدیل منزل مرحوم مشکاتیان به موزه هنر و موسیقی خبر داد. مهدی کوثری دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری مراسم یادبود پرویز مشکاتیان استاد موسیقی ایران و نشست با خانواده ایشان و تهیه طرح ساماندهی آرامگاه این هنرمند برجسته از جمله برنامه های شهرداری نیشابور بوده است. […]

    سرپرست شهرداری نیشابور عنوان کرد:
  • سرپرست شهرداری نیشابور از آمادگی برای تبدیل منزل مرحوم مشکاتیان به موزه هنر و موسیقی خبر داد.

    مهدی کوثری دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری مراسم یادبود پرویز مشکاتیان استاد موسیقی ایران و نشست با خانواده ایشان و تهیه طرح ساماندهی آرامگاه این هنرمند برجسته از جمله برنامه های شهرداری نیشابور بوده است.

    وی افزود: ساماندهی آرامگاه مشاهیر و منطقه گردشگری خیام و عطار از دغدغه های مدیریت شهری نیشابور است که برای حل آنها اقداماتی انجام شده است.

    سرپرست شهرداری نیشابور گفت: شهرداری این آمادگی را دارد تا منزل مسکونی استاد مشکاتیان را به موزه هنر و موسیقی تبدیل کند .

    کوثری ابراز کرد: خواهر خواندگی نیشابور و شهر بم نیز امسال به واسطه دو اسطوره موسیقی ایران استاد “پرویز مشکاتیان” و استاد”ایرج بسطامی” صورت گرفته است.

    کوثری ضمن تاکید بر لزوم تشکیل ستاد گردشگری در شهرداری نیشابور بیان کرد: در تمام دنیا سازمان های گردشگری زیر نظر شهرداری ها فعالیت می کنند ، ظرفیت های گردشگری شهر نیشابور که بسیار زیاد هم هستند مسکوت مانده اند و نه تنها برای گردشگران خارجی، بلکه برای مردم شهر هم ناشناخته هستند.

    وی ادامه داد: شهرداری نیشابور در نظر دارد با تشکیل منطقه تاریخی گردشگری به مباحث این حوزه ورود پیدا کند، چرا که رونق مباحث گردشگری نه تنها روحیه شادی را در بین مردم شهر تقویت می کند؛ بلکه می تواند برای شهر رونق اقتصادی داشته باشد.

    https://musiceiranian.ir/?p=157627
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *