×
×

به دلیل تداخل با اجرای ارکستر ملی

  • کد نوشته: 15590
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳۰ام مهر ۱۳۹۰
  • ۰
  • نخستین شب کنسرت گروه موسیقی اینک به خوانندگی سینا سرلک شب گذشته به دلیل تداخل با اجرای ارکستر ملی نیمه‌کاره ماند.  به گزارش ایلنا،گروه اینک که شب گذشته با تشویق های مردم به روی صحنه که با شمع و دکوری الهام گرفته از طبیعت طراحی شده بود وارد شدند و بخش اول اجرای خود را […]

  • نخستین شب کنسرت گروه موسیقی اینک به خوانندگی سینا سرلک شب گذشته به دلیل تداخل با اجرای ارکستر ملی نیمه‌کاره ماند.

     به گزارش ایلنا،گروه اینک که شب گذشته با تشویق های مردم به روی صحنه که با شمع و دکوری الهام گرفته از طبیعت طراحی شده بود وارد شدند و بخش اول اجرای خود را که عنوان «اینک آن باده جان» نام داشت، نواختند.

    قطعاتی چون باده جان با مقدمه ماهور و با شعری از مولانا ، بداهه نوازی تار حامد فکوری ، نگار من با شعری از مولانا، چهار مضراب زرافشان و دلبرا در دستگاه ماهور از ساخته های حامد فکوری اجرا شد که البته چند ساز و آواز را نیز به همراه داشت و از آنجایی که بخش اول این اجرا تداعی کننده روز بود تصاویر پشت صحنه با هر قطعه تغییر می یافت و تا به شب که متعلق به بخش دوم بود می رسید.

    بنابراین گزارش، بخش دوم این اجرا با عنوان «اینک بر آب کتابت کن» با آهنگسازی مقداد شاه حسینی با تنفسی کوتاه آغاز و گروه در فضایی که ماه در آسمان تالار می درخشید و تداعی کننده شب بود قطعاتی چون بر آب کتابت کن، دل می رود ز دستم با شعری از حافظ، طعم وقت و بالا بلند را اجرا کردند.

    سه قطعه پایانی این کنسرت به دلیل تداخل با اجرای ارکستر ملی نیمه کاره باقی ماند و گروه مجبور به ترک سالن شدند.

    گروه موسیقی اینک به خوانندگی سینا سرلک امشب نیز در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

    https://musiceiranian.ir/?p=15590
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *