×
×

کنسرت «بهنام بانی» خواننده «علاقه خاص» برگزار شد

  • کد نوشته: 152345
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۴ام مرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • «بهنام بانی» خواننده جوان‌ و تازه‌کار موسیقی پاپ کشورمان، پس از یک رکوردشکنی عجیب در فروش بلیت کنسرت‌هایش، برای اولین بار به صورت به روی صحنه رفت.
    +در ادامه عکسهای سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان (عکاس: مرضیه امیری) از این کنسرت را دنبال کنید

    کنسرت «بهنام بانی» خواننده «علاقه خاص» برگزار شد
  • بهنام بانی

    «بهنام بانی» خواننده جوان‌ و تازه‌کار موسیقی پاپ کشورمان، پس از یک رکوردشکنی عجیب در فروش بلیت کنسرت‌هایش، برای اولین بار به صورت به روی صحنه رفت.

    بانی که چند ماهی است با انتشار چند تک آهنگ شاد به محبوبیت ویژه‌ای در میان جوانان علاقه‌مند موسیقی رسیده، شامگاه ۲۱ مردادماه طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به رهبری ارکستر «حامد برادران» به اجرای قطعات پرطرفدارش همچون «چی بگم»، «من یه دیوونم»، «همه دنیام»، «عاشقم کرده»، «اخماتو وا کن»، «علافه خاص» و قطعه جدیدتر «بسمه» پرداخت.

    اعضای ارکستر این خواننده جوان به رهبری و سرپرستی حامد برادران را علیرضا ثنایی، میلاد جوزی، علیرضا الیاسوند، اکبر شهریاری، هومن آزما، صالح کیوان، احسان رنجور، کیان دارات و هادی جداری تشکیل می‌دهند.

    شایان ذکر است که کنسرت بهنام بانی به تهیه‌کنندگی موسسه آوای فروهر به مدیریت محمد حاتم پور برگزار می‌شود و این خواننده در ادامه ۲۵، ۲۶، ۲۸ و ۲۹ مردادماه نیز روی صحنه خواهد رفت.

    در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: مرضیه امیری) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=152345
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *