×
×

به کارگردانی حسن فتحی

  • کد نوشته: 1509
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۸ام خرداد ۱۳۸۹
  • ۲۶ دیدگاه
  • احسان خواجه امیری برای مجموعه “در مسیر زاینده رود” به کارگردانی حسن فتحی ترانه می‌خواند. خواجه امیری پیش از این ترانه مجموعه پربیننده “میوه ممنوعه” به کارگردانی فتحی را خوانده بود که ماه رمضان سال ۸۷ از شبکه دو پخش شد. این خواننده و آهنگساز در مجموعه تازه فتحی که برای ماه رمضان امسال آماده […]

  • احسان خواجه امیری برای مجموعه “در مسیر زاینده رود” به کارگردانی حسن فتحی ترانه می‌خواند.
    خواجه امیری پیش از این ترانه مجموعه پربیننده “میوه ممنوعه” به کارگردانی فتحی را خوانده بود که ماه رمضان سال ۸۷ از شبکه دو پخش شد. این خواننده و آهنگساز در مجموعه تازه فتحی که برای ماه رمضان امسال آماده می‌شود به عنوان سازنده موسیقی متن حضور دارد و یک ترانه هم برای تیتراژ می‌خواند.
    احسان خواجه امیری در سالهای اخیر یکی از پرکارترین خواننده‌های مجموعه‌های تلویزیونی بوده که بیشتر ترانه‌هایش با استقبال مواجه شده است. در مجموعه “در مسیر زاینده‌رود” حسین محجوب، مهران مهین‌ترابی، مسعود رایگان، اشکان خطیبی، بهنوش طباطبایی، پردیس افکاری، مهرداد ضیایی، هومن برق‌نورد، افسانه پاکرو، الهه حسینی، مهدی باقربیگی، مهران نائل، نیما نادری و … در آن به ایفای نقش می‌پردازند.
    فیلمنامه را علیرضا نادری نوشته و اسماعیل عفیفه تهیه‌کننده مجموعه است. حسن فتحی مجموعه‌های “اشکها و لبخندها”، “پهلوانان نمی‌میرند”، “شب دهم” و “مدار صفر درجه” را در کارنامه دارد.

    https://musiceiranian.ir/?p=1509
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *