×
×

از سوی انتشارات «چکاد هنر»

  • کد نوشته: 150112
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۳ام مرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • ششمین جلدِ مجموعه «شعر بی‌واژه»، اثر زنده‌یاد استاد «پرویز مشکاتیان»، از سوی انتشارات «چکاد هنر»، راهی بازار فرهنگی و هنری کشور شد.
    +کتاب «شعر بی‌واژه ۶» به همت و تلاش «محسن غلامی» گردآوری و آوانگاری شده و ویرایش نهایی آن بر عهده «علیرضا جواهری» بوده است

    از سوی انتشارات «چکاد هنر»
  • استاد فقید پرویز مشکاتیان

    استاد فقید پرویز مشکاتیان

    ششمین جلدِ مجموعه «شعر بی‌واژه»، اثر زنده‌یاد استاد «پرویز مشکاتیان»، از سوی انتشارات «چکاد هنر»، راهی بازار فرهنگی و هنری کشور شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیفی ایرانیان»، کتاب «شعر بی واژه»، که پنج جلد از آن تا به حال منتشر شده است، شامل قطعاتی اجرا شده و جاودان از تک‌نوازی‌های استاد فقید موسیقی ایرانی، «پرویز مشکاتیان» است که در دستگاه‌های ماهور، راست پنجگاه و آواز دشتی مدون شده است.

    این نوشتارها از آلبوم های «مقام صبر»، «قاصدک»، «کنسرت راست پنجگاه در نمایشگاه بین‌المللی تهران»، «کنسرت حافظیه شیراز» و« کنج صبوری» که استاد مشکاتیان به تکنوازی پرداخته اند گلچین شده و سروده هایی از شاعران کهن، «سعدی»، «عطار نیشابوری»، «مولوی»، «بابا طاره همدانی» و «فریدون مشیری»، در این مجموعه بکار رفته است.

    شایان ذکر است که کتاب «شعر بی‌واژه ۶» به همت و تلاش «محسن غلامی» گردآوری و آوانگاری شده و ویرایش نهایی آن بر عهده «علیرضا جواهری» بوده است. این کتاب در ۵۸ صفحه، توسط انتشارات «چکاد هنر» چاپ شده و به انتشار رسیده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=150112
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *