×
×

شامگاه شنبه، ۲۰ خرداد ماه

  • کد نوشته: 145917
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۰ام خرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • «علی لهراسبی»، خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان، امشب میهمان ویژه برنامه «خندوانه»، با اجرای «رامبد جوان» خواهد بود.
    +کنسرت علی لهراسبی، ۵ تیرماه در شهر تهران برگزار خواهد شد

    شامگاه شنبه، ۲۰ خرداد ماه
  • «علی لهراسبی»، خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان، امشب مهمان برنامه «خندوانه»، با اجرای «رامبد جوان» خواهد بود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «علی لهراسبی» ساعت۲۳ شامگاه شنبه، ۲۰ خرداد ماه سال جاری در شبکه «نسیم»، میهمان برنامه «خندوانه» خواهد بود. این در حالیست که این خواننده ۵ تیرماه، اولین ماه تابستانی ۱۳۹۶، به دیدار هواداران خود خواهد رفت و امشب در برنامه «خندوانه»، مخاطبان و علاقمندان را در جریان جزئیات این کنسرت و دیگر ناگفته هایی که قطعا برای بسیاری از دنبال کنندگان این برنامه و فعالیتهای لهراسبی جالب است، قرار خواهد داد.

    لهراسبی در کنسرت تیر ماه خود قرار است قطعات تازه ای چون «مثل روزهای خوب» و «خوشبختی» را به رپرتوار اجرایی خود افزوده و تقیم مخاطبان کند. او همچنین هم در این کنسرت قطعات سال گذشته ی خود را یعنی «من به تو حق میدم»، «وقتی تنها میشی» و تیتراژ سریال‌هایی که خوانده‌ را به اجرا در خواهد آورد.

    شایان ذکر است که در این کنسرت که به همت شرکت «نای و نی» و تهیه کنندگی «رضا کبیری» بروی صحنه خواهد رفت، «بابک مالکی‌فر» رهبر ارکستر خواهد بود. همچنین «زایا سلیمان» سرپرستی مجموعه را عهده دار است و نوازندگانی چون «حسین شریفی»، «رضا اوحادی»، «مجتبی کشاورز»، «احسان رنجور»، «سعید برادران»، «حسن فراهانی» و «حسین غمگین» این خواننده موسیقی پاپ را همراهی خواهند کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=145917
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *