×
×

نخستین اثر مستقل نیلوفر محبی

  • کد نوشته: 145221
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۰ام خرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  •  آلبوم موسیقی «از نهان تا بیکران» اثری از نیلوفر محبی در بازار موسیقی سراسر کشور منتشر شد. «نیلوفر محبی» نوازنده توانای ویولن است. این هنرمند جوان بعد از مدت‌ها فعالیت حرفه‌ای در زمینه‌های مختلف، اولین آلبوم مستقل خود را با نام «از نهان تا بیکران» منتشر کرده است؛ سبک آن پاپ است و آهنگسازی و […]

    نخستین اثر مستقل نیلوفر محبی
  •  آلبوم موسیقی «از نهان تا بیکران» اثری از نیلوفر محبی در بازار موسیقی سراسر کشور منتشر شد.

    «نیلوفر محبی» نوازنده توانای ویولن است. این هنرمند جوان بعد از مدت‌ها فعالیت حرفه‌ای در زمینه‌های مختلف، اولین آلبوم مستقل خود را با نام «از نهان تا بیکران» منتشر کرده است؛ سبک آن پاپ است و آهنگسازی و تنظیم بیشتر قطعات بر عهده خود «نیلوفر محبی» بوده است. موسیقی بی‌کلام تاثیر عمیقی دارد و راحت‌تر از موسیقی باکلام مرزهای تخیل را می‌گستراند. صدای ویولن محبی در نقش یک راوی، گویی قصه‌ای تازه را روایت می‌کند. در قسمت‌هایی سرشار از شور و عشق زندگی است، در بخش‌هایی به آرامشی عمیق می‌رسد و در قطعه «لیبرتانگو» فضایی انقلابی را می‌توان برایش متصور شد.

    نیلوفر محبی در خصوص ساخت این آلبوم گفت: تولید این آلبوم در فضایی کاملا متفاوت از آنچه تا امروز در عرصه نوازندگی تجربه کرده بودم انجام گرفته زیرا اصلا نمی‌خواستم به سمت ساخت اثری بروم که رنگ و بوی سفارشی داشته باشد. شما به عنوان یک شنونده هم مخاطب موسیقی الکترونیک هستید و هم مخاطب موسیقی کلاسیک و این یعنی یک تجربه متفاوت.

    این هنرمند افزود:  پدرام فریوسفی، میثم مروستی و سامان صمیمی نوازندگانی بودند که اجرای برخی از قطعات همکاری بسیار خوبی با بنده داشتند. محسن رجب پور مدیرعامل موسسه «ترانه شرقی» هم به عنوان تهیه‌کننده همکاری صمیمانه‌ای داشت البته در این میان نمی‌توان از همکاری خوب دفتر موسیقی وزارت ارشاد نیز صحبتی نکرد، زیرا حداقل من تا به امروز کمتر سراغ داشتم که برای موزیک ویدیوی یک نوازنده خانم مجوزی صادر شود و این نشان دهنده حسن توجه آنهاست که امیدوارم نتایج خوبی هم داشته باشد.

    https://musiceiranian.ir/?p=145221
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *