×
×

در تالار رودکی

  • کد نوشته: 1452
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲ام خرداد ۱۳۸۹
  • ۰
  • دومین جشنواره موسیقی «کلاسیک تا معاصر» فردا ـ ۳ خرداد ماه ـ در تالار رودکی آغاز به کار می‌کند. به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در بخش اول که از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ برگزار می‌شود، «شبنم خزرایی‌شولایی‌فر» دو قطعه از کوزلوخ و شوپن، «سپهر خاکی» از بتهوون و کوزلوخ، «سارا آجری» از […]

  • دومین جشنواره موسیقی «کلاسیک تا معاصر» فردا ـ ۳ خرداد ماه ـ در تالار رودکی آغاز به کار می‌کند.

    به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در بخش اول که از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ برگزار می‌شود، «شبنم خزرایی‌شولایی‌فر» دو قطعه از کوزلوخ و شوپن، «سپهر خاکی» از بتهوون و کوزلوخ، «سارا آجری» از کولا، «نازنین یلدا» از بتهوون و شوپن، «شاقیک صفریان» از شوبرت، «سحر طاهرخانی» از راخمانیف، «گلشن اسلامی» از کالینکف، «امیرمحمد دارابی» از موتزارت، «پندار کردنوه‌سی» از شوپن، «آرمین خیردان» از هایدن، «علی حسینی» از شوپن را اجرا می‌کنند.

    در بخش دوم این جشنواره نیز که فردا از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ ادامه خواهد داشت، «ارکستر کامه‌راتا» قطعاتی از کیوان میرهادی و علیرضا مشایخی، «متین لادانی» از شوپن، «پانته‌آ مشفق» و «متین لادانی» از بلوخ و وینیاوسکی، «آرپینه اسرایلیان» از شوپن و دبوسی را اجرا می‌کنند.

    در بخش پایانی روز اول این جشنواره نیز، «خاچیک باباییان»، «آیدین احمدی‌نژاد» و «تامارا دولیدزه» از موتزارت، اسمتانا و مندلسن می‌نوازند.

    دبیران هنری این جشنواره «علیرضا مشایخی» و «فریماه قوام صدری» هستند و ورود به این جشنواره برای عموم «آزاد» است و تا روز شش خرداد ماه ادامه خواهد داست.

    https://musiceiranian.ir/?p=1452
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *